اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

بداخلاقی‌های سیاسی مردم را نگران کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی‌های سیاسی رخ داده در هفته‌ها و ماه‌های اخیر مردم را نگران کرده است.

بداخلاقی‌های سیاسی مردم را نگران کرده است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی چند سال اخیر که جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت را با جدیت و با سرعت طی می‌کند، کینه‌ دشمنان غربی و بدخواهان داخلی نیز نسبت به ملت ایران افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تحمیل تحریم‌های غیرقانونی و گسترده، تهاجم فرهنگی بی‌سابقه علیه باورها و اعتقادات ملت ایران و بالاخره تلاش برای توطئه و دسیسه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی تنها گوشه‌ای از دشمنی غربی‌ها علیه مردم و انقلاب ایران اسلامی است.

* دلسوزان واقعی انقلاب بر تحکیم همدلی و وحدت تاکید دارند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین شرایطی رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و همه دلسوزان واقعی انقلاب تاکید دارند که تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی و خنثی‌سازی توطئه دشمنان،‌ حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه است و به همین دلیل این بزرگان همواره بر تحکیم وحدت ملی و همدلی میان همه اقشار جامعه تاکید دارند.

کولیوند با بیان اینکه نگاه جهانیان به ایران اسلامی است، گفت: ملت‌های مختلف می‌خواهند ببیند که آیا ملت ایران می‌تواند به تنهایی و بدون دریافت کمک از غربی‌ها روی پای خود بایستد؟

وی تاکید کرد: از سوی دیگر دشمنان ما می‌خواهند به ملت‌های آزاده و عدالت‌‌خواه بگویند که بدون حمایت آنها نمی‌توانند زندگی کنند و به همین دلیل تلاش دارند در برابر راه پیشرفت ایران اسلامی مانع‌تراشی کنند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی همه باید هوشیار باشیم و همانطور که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب فرمودند، وحدت خود را در هر شرایطی حفظ کنیم.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد بداخلاقی‌های سیاسی بودیم که مردم را نگران کرده است.

کولیوند گفت: مردم از نمایندگان خود در مجلس و یا دولت می‌پرسند که این رفتارها چگونه می‌تواند منافع ملی ما را تامین کند و متاسفانه باید گفت که پاسخ مناسبی برای این پرسش‌های مداوم نداریم.

کولویند در پایان تاکید کرد: بنابراین همه باید در مسیری که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ترسیم فرمودند، حرکت کرده و دست از لجبازی‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی برداریم تا دشمنان ما شاد نشوند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول