اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع قاریان و حافظان استان بوشهر:

چهارمین محفل قرآنی مجمع قاریان و حافظان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع قاریان و حافظان استان بوشهر گفت: چهارمین نشست تخصصی و محفل قرآنی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان بوشهر با حضور اساتید، پژوهشگران، قاریان، مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

چهارمین محفل قرآنی مجمع قاریان و حافظان برگزار می‌شود

عبدالرضا عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تاکید بر لزوم بصیرت‌افزایی و آموزش در مساجد و هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: مسجد باید کانون بصیرت‌افزایی و آموزش باشد تا مردم در فتنه‌ها گیج نشوند و متحیر نباشند، همانند حوادث صدر اسلام که برای پیامبر(ص) و به خصوص برای امام علی(ع) ایجاد شد.

رئیس مجمع قاریان و حافظان استان بوشهر تصریح کرد: مردم باید مسجد را گره‌گشا بدانند و به آن خوش‌بین باشند، هر کاری که مردم را به مسجد بدبین می‌کند باید پرهیز شود.

عبدالله‌زاده با ابراز خرسندی از توجه به قرآن در مساجد بیان داشت: تشکیل حلقه‌های قرآنی در ظهر و عصر در مساجد بسیار خوب است و باید برای تقویت پایه‌های اعتقادی مردم قرآن را محور قرار دهیم و آنان را به فهم قرآن تشویق کنیم.

وی عنوان کرد: باید ترجمه خوانی در کنار تلاوت قرآن رایج شود و این طور نباشد که مردم قرآن بخوانند اما آن را نفهمند.

رئیس مجمع قاریان و حافظان استان بوشهر با تاکید بر آموزش احکام اضافه کرد: آموزش احکام به هیچ وجه نباید در مساجد ترک شود، موضوع دیگر اخلاق است و روحانیت باید مشکلات جامعه را احصاء کند و ناهنجاری‌ها را تذکر دهد و درباره آن بحث کند و از مسائل اخلاقی غافل نشود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول