اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان:

شاخصه‌های مشخص شده از سوی رهبری درباره خواص معیار قضاوت باشد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: شاخصه‌های مشخص شده از سوی رهبری درباره خواص معیار قضاوت باشد.

شاخصه‌های مشخص شده از سوی رهبری درباره خواص معیار قضاوت باشد

محسن صرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته درباره خواص و عوام داشتند و خواص را در سال‌های گذشته تقسیم‌بندی کردند، معیار قضاوت ما درباره برخی خواص مردود می‌تواند قرار گیرد.

* میزان تشخیص، فرمایشات رهبر انقلاب است 

وی افزود: مردم ما بصیر هستند و آگاهانه قضاوت می‌کنند و نظرات برخی افراد برای خارج کردن موسوی و کروبی از دسته فتنه‌گران نمی‌تواند عقاید آنها را عوض کند.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان تصریح کرد: هر فردی که پس از این چهار سال می‌خواهد درباره این افراد قضاوت کند باید دیدگاه مردمی را بشناسد و بنگرد چگونه مردم با حضور پرشور در انتخابات می‌توانند آدم‌ها را حذف کنند.

وی اضافه کرد: در هر صورت میزان تشخیص، فرمایشات رهبر انقلاب و عملکرد مردم است و نباید با اندیشه‌ها و تفکرات شخصی در این موارد قضاوت کنیم.

* برخی افراد راحت و بدون تلاش سر سفره انقلاب نشسته‌اند و نظریه‌پردازی می‌کنند

صرامی با اشاره به صحبت‌های برخی نمایندگان مجلس درباره فتنه‌گران و نظراتی همچون کسانی که با نظرات آقای عسگراولادی موافق نیستند و راحت و بدون تلاش بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند گفت: این افراد با این‌گونه صحبت‌ها تنها به نظریه‌پراکنی‌های بیهوده و بدون پشتوانه کمک می‌کنند، نظریه‌پردازی سلسله مراتب خاصی دارد و شش تا هفت مرحله باید طی شود تا یک نفر نظریه‌ساز شود.

* انقلاب یک موج توفنده دینی است / نظریات بی‌ارزش ضربه‌ای به آن وارد نمی‌کند

وی اضافه کرد: انقلاب یک موج توفنده دینی است و ریشه‌‌های آن از خون شهدا آبیاری شده و جان گرفته بنابراین با این نظریات بی‌ارزش ضربه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان اضافه کرد: بسیاری از این نظرات شخصی از بغض‌های درونی سرچشمه می‌گیرد و در واقع این گونه سخنان برای این افراد و خانواده‌هایشان پست و مقام در پی دارد و نوعی بازی سیاسی برای رسیدن به قدرت است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ نظرات چنین اشخاصی مرجع خوبی برای قضاوت نبوده و در واقع دست بسیار از این نظریه‌پردازان دروغین در طول انقلاب رو شده است.

صرامی تاکید کرد: مردم ما تفکرات انقلابی خود را به امام خمینی(ره)، قانون اساسی، تذکرات شهدا و تفکرات ناب و آسمانی رهبر انقلاب وابسته می‌دانند و به این نظرات پوچ اهمیتی نمی‌دهند.

* نگذارید جعبه سیاه مردم در پای صندوق‌های رای باز شود

وی افزود: به این افراد تذکر می‌دهیم که مردم به حرف‌های بی‌ارزش شما کاری ندارند بنابراین خود را وارد بازی‌های سیاسی نکنید و نگذارید جعبه سیاه مردم در پای صندوق‌های رای باز شود که در این صورت همان‌گونه که در طول سالیان گذشته شاهد بودیم مردم با حذف این افراد از صحنه سیاسی آبروی آنها را خواهند برد.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول