اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های ملوان و فولاد خوزستان

احمدزاده از ملوان خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملوان انزلی از ادامه هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

احمدزاده از ملوان خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. 

پژمان نوری در دقیقه 26 و سید جلال رافخایی در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی گل‌های ملوان را به ثمر رساندند و گل‌های اهوازی‌ها را نیز لوسیانو پریرا در دقیقه 17 و سروش رفیعی در دقیقه 93 وارد دروازه حریف کردند.

ـ سید جلال رافخایی پس از به ثمر رساندن گل دوم ملوان به طرف علی غفاری بازیکن اسبق و سانحه دیده فوتبال که با حضور خود در کنار زمین از داخل خودرویش این دیدار را تماشا می‌کرد رفت و شادمانی این گل را به وی تقدیم کرد.

ـ  سید جلال رافخایی با به ثمر رساندن این گل 16 گله شد و همچنان در صدر جدول گلزنان برتر لیگ برتر قرار دارد.

ـ بازیکنان فولاد در نیمه دوم و پس از دریافت گل دوم بسیار عصبی بازی را دنبال کردند و تعداد زیاد کارت‌های زرد بازیکنان این تیم این موضوع را نشان می‌داد.

ـ امید خالدی، آرش افشین، اسماعیل شریفات و شهاب کرمی از فولاد از داور مسابقه کارت زرد گرفتند و تنها اخطاری ملوان نیز مهرداد اولادی بود.

ـ آرش افشین بازیکن ملی‌پوش فولاد که عملکرد خوبی در این دیدار نداشت با وجود گرفتن یک کارت زرد بازی خشنی را انجام می‌داد و در یکی دو صحنه تا آستانه اخراج پیش رفت به همین دلیل حسین فرکی سرمربی فولاد در دقیقه 70 وی را تعویض و از زمین بازی خارج کرد.

ـ تعداد دو هزار و 800 بلیت در این دیدار فروخته شد.

ـ مهرداد اولادی که در دقیقه 84 جای خود را به محمد حیدری سپرد در هنگام تعویض به شدت از طرف هواداران ملوان تشویق شد.

ـ محمد احمدزاده سرمربی ملوان برای حفظ برتری تیمش در شش دقیقه پایانی مسابقه سه تعویض انجام داد. 

ـ در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی و ثبت پیروزی ملوان بودند، فولادی‌ها در دقیقه 93 به گل تساوی رسیدند و رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرده و به 18 هفته رساندند.

ـ احمدزاده پس از تساوی تیمش مقابل فولاد کناره‌گیری خود را از ملوان اعلام کرد و گفت که می‌خواهد هدایت ملوان را به مدیر لایق‌تری بسپارد.

انتهای پیام/84001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول