اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هلال احمر

دوره اسکان اضطراری در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر قم گفت: دوره اسکان اضطراری ویژه امدادگران برادر در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

دوره اسکان اضطراری در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی هلال احمر قم، علیرضا ظهیری گفت: یکی از مشکلاتی که آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه با آن مواجه می‌شوند؛ اسکان اضطراری است.

وی ادامه داد: با توجه به پدید آمدن این معضلات که گریبانگیر مسئولین و بازماندگان سوانح و فجایع است، سعی بر آن شده که طرح اسکان اضطراری با روشی صحیح و منطبق بر استانداردهای بین‌المللی آموزش داده شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر قم با اشاره به سختی‌ها و ناراحتی‌هایی که بازماندگان در تأمین و بررسی سرپناه و مسکن دارند، افزود: جمعیت هلال احمر استان با عنایت به نیازسنجی که انجام داد برای امدادگران دوره تخصصی اسکان اضطراری را برگزار کرد.

ظهیری تصریح کرد: در این دوره فراگیران با مباحثی همچون شرح وظایف امدادگران، سرپناه اضطراری، اسکان موقت و اردوگاه، استانداردهای اسکان اضطراری، طراحی و اجرای اردوگاه، شناخت بیماری‌های شایع در اردوگاه، مدیریت اردوگاه و همچنین آشنایی با دفترچه‌های خانوار و توزیع اقلام در اردوگاه آشنا شدند.

وی یادآور شد: این با دوره با حضور 40 امدادگر برگزار شد و در پایان به تمام امدادگران گواهینامه اعطا شد.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول