اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خبر داد

برگزاری یادواره 82 شهید گلستانی مبارزه با موادمخدر + تصاویر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: یادواره 82 شهید گلستانی مبارزه با موادمخدر، اسفندماه در گلستان برگزار خواهد شد.

برگزاری یادواره 82 شهید گلستانی مبارزه با موادمخدر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در سال‌جاری اظهار داشت: 82 شهید و 34 جانباز گلستانی در راه مبارزه با موادمخدر جان و اعضای بدن خود را نثار کردند که وظیفه ما است تا با برگزاری مراسمی در خور جایگاه این شهدای گرانقدر، مقام والای آنها را ارج نهیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر پیگیری امور مربوط به این یادواره را بر عهده دارد و انشاالله در اسفندماه سال‌جاری با همت همه اعضای شورای هماهنگی، این یادواره را برگزار خواهیم کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گلستان با تأکید بر انجام فعالیت‎های پیشگیرانه در جامعه خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‎های متولی به خصوص آن دسته از دستگاه‎هایی که با جامعه آماری بالایی در ارتباط هستند باید از توان و ظرفیت خود در حوزه پیشگیری بیشترین بهره را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‎هایی که دستگاه‎های عضو شورای هماهنگی و کمیته‎های ذیربط این شورا در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر انجام می‎دهند، نباید به صورت جزیره‎ای انجام شود، چراکه مؤثر بودن زمانی حاصل می‌شود که همپوشانی و تعامل را در طراحی‎ها و اجرای فعالیت‎ها لحاظ کنیم.

جمشیدی از پیشنهاد صدا و سیمای مرکز استان برای ساخت انیمیشن و برنامه‎های مرتبط با پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد استقبال کرد و پرداختن به این دست از برنامه‎ها را با توجه به طیف گسترده مخاطب رسانه ملی بسیار مفید دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تأکید کرد: تمام مناطق آلوده‎ای که در سطح استان پیش از این پاکسازی شده، تحت مراقبت و کنترل نیروهای انتظامی و دستگاه‎های مرتبط قرار دارد تا این مناطق مجدداً در معرض آلودگی قرار نگیرند.

وی در پایان یادآور شد: معتادانی که دستگیر و مورد غربالگری قرار می‎گیرند، چنانچه مشمول قانون ماده 16 پروتکل شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کشور نباشند به مراکز ترک اعتیاد داوطلبانه هدایت خواهند شد که در تأمین هزینه‌های اقامت معتادانی که شرایط مالی مناسبی ندارند با کمک دستگاه‎های مرتبط با حوزه مبارزه با موادمخدر، بخشی از هزینه‎های درمان و اقامت آنها تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول