اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

پرسپولیس و سپاهان نقاط ضعف و قوت مشترکی دارند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان دارای ضعف در دفاع تیمی و قدرت در خط حمله هستند.

پرسپولیس و سپاهان نقاط ضعف و قوت مشترکی دارند

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار هفته آینده دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس با بردی که مقابل گهر درود کسب، چند پله صعود کرد و احساس می‌کند که دیگر نباید تنها به جام حذفی متکی باشد، چرا که به جام حذفی نمی‌توان دل بست و با یک باخت از این جام کنار می‌روی و این دیدار می‌تواند برای تیم پرسپولیس به منزله پل ترقی باشد.

چرخابی تصریح کرد: سپاهان نیز با بردی که مقابل راه‌آهن به دست آورد،خود را مدعی جدی قهرمانی به همراه استقلال مطرح کرد و بازی این دو تیم می‌تواند یک بازی بسیار خوب از نظر جدولی باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه دو تیم سپاهان و پرسپولیس مانند هم بازی می‌کنند، تأکید کرد: این دو تیم نقاط ضعف و قوت مشترکی دارند، چرا که هر دو تیم دارای خط حمله خوب و در دفاع تیمی بسیار ضعیف هستند و این موضوع در بازی پرسپولیس و گهر هم به وضوح مشخص بود.

وی ادامه داد: شاید همه گمان کنند سپاهان در دفاع خوب عمل می‌کند، اما باید بگویم این تیم هم مانند پرسپولیس در دفاع تیمی ضعیف است و هر دو تیم درست برعکس تیمی مانند استقلال هستند.

چرخابی افزود: به احتمال بسیار زیاد بازی پرگلی را در دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس شاهد هستیم و در صورتی که پرگل هم نباشد، موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه دو تیم ایجاد می‌شود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به بازیکنان تأثیرگذار سپاهان خاطرنشان کرد: نویدکیا و خلعتبری در این بازی بسیار می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی متذکر شد: به اعتقاد من شانس برد دو تیم در این بازی با توجه به میزبانی پرسپولیس 50 – 50 است و در صورتی که سپاهان در این بازی برنده باشد، به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، دو تیم سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه 29 بهمن و از ساعت 17:15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول