اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج هنرمندان برگزار شد

برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی در حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی به همت بسیج هنرمندان و همکاری اداره ارشاد اسلامی در حاجی آباد برگزار شد.

برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی در حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد نخستین جشنواره شهرستانی سرود و تواشیح با عنوان آواها و نغمه‌های آسمانی با حضور 12 گروه سرود و یک گروه تواشیح با موضوعات شهید و دفاع مقدس، نماز، مهدویت، امام علی (ع)، عاشورا، حضرت زهرا (س) و عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهر حاجی آباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه حاجی‌آباد در این جشنواره با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرموده‌اند هنر بهترین وسیله برای انتقال اندیشه‌هاست، اظهار داشت: سرود ابزار ارزشمندی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های الهی، انسانی و اجتماعی است و بهره‌گیری از این هنر، گامی بسیار مهم در تبلیغ و تبیین ارزش‌های معنوی است.

اباذرسالاری افزود: اگر در بکارگیری این ابزار علاوه بر جامع بودن محتوا ، اصول فنی کار نیز مستحکم باشد تأثیرگذاری و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

در ادامه رئیس بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی از این قبیل نقطه عطفی است تا زمینه حضور همه نسل‌ها و اندیشه‌ها در بسیج هنرمندان فراهم شود.

محمد زامیران افزود: فعالان عرصه فرهنگی و هنری باید در راستای تحقق آرمان‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌گیری از کارکردهای بسیج اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در این بخش و معرفی ظرفیت‌های موجود در بسیج، احیای سرودهای انقلابی، ایجاد فضای رقابتی سازنده و خلق آثار فاخر هنری را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره سرود و تواشیح عنوان کرد.

در پایان مراسم گروه‌های دبیرستان نمونه فاطمه الزهرا، مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی، دبستان پسرانه شاهد به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم جشنواره را کسب کردند.

انتهای پیام/88002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول