اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رسمی رئیس فدراسیون پینگ پنگ

اشعری‌فرد سرپرست هیئت پینگ پنگ استان قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون پینگ پنگ در حکمی سرپرست جدید هیئت پینگ پنگ استان قم را معرفی و منصوب کرد.

اشعری‌فرد سرپرست هیئت پینگ پنگ استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پینگ پنگ از جمله رشته‌های ورزشی قدیمی و با سابقه در بین 45 هیئت ورزشی فعال در استان قم است که در رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور همواره حضور دائمی و موفقی داشته است.

این رشته ورزشی همچنین از جمله رشته‌هایی است که در هر دو بخش آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی فعال است و با در اختیار داشتن یک سالن اختصاصی به نام سالن پینگ پنگ شهید محمدی در مجموعه ورزشی تختی شهر قم فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای جذب نوجوانان و جوانان مستعد قمی به این رشته و محیط سالم و پاک ورزش دارد.

پینگ پنگ‌بازان قمی در سال‌های اخیر در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌اند و در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان نیز حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

تمام آنچه که در خصوص وضعیت پینگ پنگ قم گفته شد همگی خلاصه‌ای از اتفاقات مهم رخ داده در پینگ پنگ قم در مدت ریاست بیش از چهار دوره‌ای عباس اشعری‌فرد در هیئت پینگ پنگ استان قم است و وی یکی از قدیمی‌ترین روسای هیئت‌های ورزش قم به شمار می‌رود.

اشعری‌فرد به سبب سابقه طولانی در ریاست هیئت پینگ پنگ استان قم در کشور یکی از چهره‌های قدیمی در بین روسای هیئت پینگ پنگ استان‌های مختلف کشور است و در مدت بیش از 16 سال ریاست هیئت پینگ پنگ استان قم با روسای مختلفی در فدراسیون این رشته همکاری داشته است.

با توجه به اینکه طول مدت ریاست در هیئت‌های ورزشی و همچنین فدراسیون‌ها تنها چهار سال است، دوره چهار ساله اخیر ریاست عباس اشعری‌فرد در هیئت پینگ پنگ استان قم به پایان رسیده و باید به زودی با برگزاری مجمع انتخابات این هیئت رئیس جدید معرفی شود.

به همین دلیل باید با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون پینگ پنگ طی فراخوانی از افراد واجد شرایط، برای احراز پست ریاست هیئت پینگ پنگ استان قم ثبت‌نام به عمل آمده و این هیئت تا آن زمان باید به صورت سرپرستی اداره شود.

برای این منظور محمد زارع‌پور رئیس فدراسیون پینگ پنگ کشورمان در حکمی رسمی، عباس اشعری‌فرد را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت پینگ پنگ استان قم به عنوان سرپرست این هیئت معرفی و منصوب کرد تا وی امورات جاری هیئت قم را تا زمان تعیین رئیس جدید بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول