اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

5 طرح عمران روستایی در روستای غینر شازند بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی بهره‌برداری از پنج طرح عمران روستایی در روستای غینر شهرستان شازند آغاز شد.

5 طرح عمران روستایی در روستای غینر شازند بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز بهره‌برداری از پنج طرح عمران روستایی شامل ساختمان بهیاری، زیرسازی و آسفالت معابر، بوستان روستایی، جدول‌گذاری و طرح مکانیزه جمع‌آوری زباله در روستای غینر شهرستان آغاز شد.

بر اساس این گزارش افتتاح طرح جدول‌گذاری روستای غینر با سه هزار و 800 متر طول و دو میلیارد ریال اعتبار، زیرسازی و آسفالت معابر به میزان 30 هزار متر مربع با صرف چهار میلیارد ریال اعتبار، ساختمان بهیاری روستای غینر با 80 متر مربع زیر بنا و 430 میلیون ریال سرمایه ‌گذاری، بهره‌برداری از بوستان سبز در زمینی به فضای سه هزار متر با دو میلیارد ریال اعتبار، طرح جمع‌آوری مکانیزه زباله با 720 میلیون ریال اعتبار از طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این روستا هستند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: در حال حاضر مردم این شهرستان در بحث گیرنده‌های تلویزیونی با مشکلاتی مواجه هستند که نصب و راه‌اندازی گیرنده‌های دیجیتال می‌تواند بخشی از این مشکلات را برطرف کند.

قاسم عزیزی اظهار داشت: برخورداری مردم این شهرستان از بهترین امکانات و تجهیزات حق طبیعی آنان است، چرا که شهروندان شازند همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته و موجب سربلندی ایران اسلامی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیکاری مهم‌ترین مشکل این شهرستان است، این در حالی است که صنایع بزرگی در شازند مستقر هستند، اما شاغلان این صنایع عمدتا از نیروهای غیر بومی می‌باشند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: به کارگیری نیروهای بومی در صنایع مستقر در شهرستان نقش موثری در کاهش بیکاری این منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/87005/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول