اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان:

تونل ولایت تویسرکان تا 30 بهمن مسدود است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از انسداد تونل ولایت (دولایی) تویسرکان تا 30 بهمن سال‌جاری به دلیل نصب ورق pvc برای هدایت آب‌های زیرزمینی خبر داد.

تونل ولایت تویسرکان تا 30 بهمن مسدود است

آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از آغاز نصب ورقه‌های ‌pvc تونل ولایت(دولایی) تویسرکان خبر داد و افزود: در راستای هدایت آب‌های زیرزمینی به کانال‌های اطراف تونل نصب ورق‌های پی.وی.سی این مسیر تویسرکان به جوکار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مسیر تونل دولایی تویسرکان از ساعت هشت صبح تا 17 عصر مسدود است، اظهار داشت: تونل دولایی تا پایان روز 30 بهمن با هدف ایمنی جاده تردد خودروها و وسایط نقلیه مسدود است.

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان با اشاره به اینکه 15 نفر نیروی انسانی مجرب هم اکنون در این مسیر در حال فعالیت هستند، افزود: با پیگیری‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان سرانجام عملیات اجرایی برای ایمن‌سازی تونل (ولایت) دولایی در روزهای پایانی بهمن ماه سال جاری آغاز شد.

وی ترمیم و اصلاح بخش‌های این قسمت از راه ورودی شهر را لازم دانست و افزود: پاکسازی کانال‌های تونل، ترمیم و آسفالت جاده‌ و برطرف کردن چاله‌ها و موانع مسیر در این مدت زمان کامل انجام می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه با نصب این ورق‌ها ضریب ایمنی تونل ولایت افزایش خواهد یافت، افزود: مسدود بودن تونل برای حفظ امنیت و صیانت از جان و مال مسافران و شهروندان است.

وی افزود: با آغاز عملیاتی شدن این برنامه ریزش آب از دیواره‌های تونل ولایت را نخواهیم داشت.

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان با اشاره به اینکه هدف مسئولان در همه حوزه‌های مسئولیتی ایجاد بستر رفاه و آرامش مردم است، اذعان کرد: تلاش ما بر این است که سفر مسافران درون‌شهری و برون‌شهری برای آحاد مردم تسهیل و روان‌سازی شود پس می‌طلبد اقشار مردم نیز به ویژه رانندگان با عوامل اجرایی راه و شهرسازی شهرستان تعامل لازم را داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: تونل(ولایت) دولایی در مسیر جوکار ـ تویسرکان تا پایان روز 30 بهمن سال جاری مسدود است.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول