اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فهرج خبر داد

کلوت‌های فهرج آماده بازدید میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فهرج گفت: کلوت‌ها، تپه‌های شنی و آثار تاریخی قلعه خاکی فهرج آماده بازدید مطلوب از گردشگران نوروزی هستند.

کلوت‌های فهرج آماده بازدید میهمانان نوروزی

رضا میراولیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: شهرستان فهرج با سابقه کهن تاریخی و داشتن جاذبه‌های زیبای طبیعی شامل کلوت‌ها، تپه‌های شنی و آثار تاریخی قلعه خاکی مربوط به دوران ساسانی و میل نادری در ایام عید نوروز آماده بازدید میهمانان نوروزی است.

وی افزود: میل نادری در مسیر جاده ترانزیتی کرمان – زاهدان قرار دارد و این اثر باقیمانده از دوران سلجوقی و در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی است که به جنوب شرق ایران سفر می‌کنند.

میراولیایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رفاه و خدمات‌دهی به مسافران در ستاد تسهیلات نوروزی فهرج بیان داشت: برگزاری ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی با همکاری هلال‌احمر، آماده‌سازی واحدهای پذیرایی بین شهری و مکان اسکان میهمانان نوروزی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در فهرج افزود: برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهر فهرج مستقر می‌شوند و اقدام به توزیع بروشور برای راهنمایی میهمانان می کنند.

میراولیایی ابراز داشت: با توجه به اینکه شهرستان فهرج در مسیر جاده  کرمان – زاهدان قرار دارد همه ساله تعداد زیادی از میهمانان نوروزی وارد این شهرستان می‌شوند و خرمای مضافتی سوغات این منطقه است که مسافران نوروزی می‌توانند آن را به راحتی در این منطقه تهیه کنند.

انتهای پیام/80013/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول