اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عباس‌آباد خبر داد

افتتاح سالن ورزشی در عباس‌آباد مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار عباس‌آباد در غرب مازندران از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید بهشتی شهر عباس‌آباد خبر داد.

افتتاح سالن ورزشی در عباس‌آباد مازندران

تقی خادمی امروز با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد بیان داشت: بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی ناشی از صدور پیام انقلاب به این کشورها بوده است.

خادمی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین انقلاب‌های جهان است و دو خصوصیت اصلی ایجاد انقلاب اسلامی، دینی بودن و مردمی بودن این انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه در صدد به چالش کشیدن انقلاب اسلامی بوده‌اند، اظهار داشت: باید با تدبیر مناسب این چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

فرماندار عباس‌آباد ابراز داشت: باید با راهکارهای درست دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان بازگو کنیم تا آنان با اصل و ماهیت انقلاب آشنا شوند.

این مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی یک قصه واقعی است که "یکی بود" آن با مستضعفان و پابرهنه‌ها و "یکی نبود" آن با مستکبران و زورگوها شروع می‌شود.

وی یادآور شد: صاحبان این انقلاب به دور از دنیای "دو نبش"ها و "سرقفلی‌"ها قیام کردند، آنهایی که رنگ سفره‌شان در طول این سال‌ها اگر کم‌رنگ‌تر نشده باشد یک نواخت باقی مانده است، آنهایی که صاحب چندین قبر در مزار شهیدان هستند و هنوز خود را مدیون انقلاب می‌دانند.

خادمی خاطر نشان کرد: صاحبان انقلاب آنهایی هستند که همیشه بدهکارند ولی از انقلاب طلبی ندارند، آنهایی که همیشه بسیجی هستند و آنهایی که لباس خاکی خود را عوض نکرده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی که پاپوششان کفش ملی است و لباس برادر بزرگ‌تر را می‌پوشند و انقلاب به دلگرمی این‌ها خود را بیمه می‌کند.

خادمی با اشاره به برخی برنامه‌های ویژه گرامیداشت سی و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در این شهرستان اجرا شد، اجرای شب شعر و بیان خاطره انقلاب، همایش پیاده‌روی خانوادگی و دوچرخه‌سواری، رژه موتوری، برگزاری جشنواره غذا، تجلیل از حافظان قرآنی، برگزاری همایش‌های بصیرتی، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عطرافشانی و غبارروبی گلزارهای شهدا، دیدار با خانواده‌های محرومان و مستمندان را از جمله برنامه‌های این دهه دانست.

وی ادامه داد: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید بهشتی شهر عباس‌آباد، افتتاح پروژه تأمین آب شرب سلمانشهر، ارتقای کیفی آب شرب کلارآباد، افتتاح پروژه آبرسانی روستای کراتکوتی سلمانشهر و کلنگ‌زنی دو سالن ورزشی چند منظوره در کلارآباد و سلمانشهر از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این دهه در شهرستان عباس‌آباد بود.

انتهای پیام/2296/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول