اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امور بانوان

بانوان فجرآفرین عباس‌آباد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با همت کمیته امور بانوان فرمانداری مازندران از بانوان فجرآفرین شهرستان عباس‌آباد تجلیل شد.

بانوان فجرآفرین عباس‌آباد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولان محلی در همایشی با عنوان «بانوان فجرآفرین» از فرزندان دختر شهدا، خانواده شهدای دوران انقلاب و زنان سرپرست خانوار کارآفرین و بانوان نمونه شهرستان عباس‌آباد تجلیل شد.

معاون فرماندار عباس‌آباد در این مراسم با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه بانوان در راهپیمایی سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عوامل متعددی در پیروزی انقلاب نقش داشتند که اولین عامل و رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد راستین به خداوند بود، همان‌گونه که ایمان امام(ره) به خدا آنچنان بارز و مشهود بود که همه این وابستگی به خداوند را در او می‌دیدند.

رسول اورنگیان در این همایش اظهار داشت: در زمان ظهور امام زمان(عج) از 313 یار آن حضرت 50 نفر زن هستند و این نقش زن را در جامعه به روشنی نشان می‌دهد.

اورنگیان با اشاره به اینکه بانوان باید ایمان و اعتقاد به خداوند را سرلوحه همه وظایفشان قرار دهند، خاطر نشان کرد: بانوان در همه زمینه‌ها نقش‌آفرین بوده و اهمیت نقش آنان، بیانگر وسعت فعالیت بانوان است همچنین زنان نقش مهمی در دوام خانواده و همچنین اجتماع دارند.

معاون فرماندار عباس‌آباد با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا عنوان کرد: صبر و روحیه بلند و بزرگ خانواده شهدا است که سبب شده انقلاب اسلامی به اینجا برسد، وگرنه فتنه و دشمنی هیچ نظامی را پابرجا نمی‌گذارد و هر چه داریم از ایثار و دعای خانواده شهدا است.

اورنگیان تأکید کرد: این شوکت، عظمت و عزت به بهای اعتقاد به خداوند، ایستادگی و مقاومت به ملت ایران عطا شده است.

مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری عباس‌آباد نیز در این همایش گفت: در این مراسم از بانوانی که در حین وظیفه سنگین سرپرستی خانواده، کارآفرین هم بوده و افرادی را هم از بیکاری دور کرده‌اند، تجلیل می‌شود.

رؤیا حامدنژاد ابراز داشت: این بانوان فعالیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی در زمینه‌های مختلف داشتند.

حامدنژاد با اشاره به برخی برنامه‌های انجام شده در دهه فجر اذعان داشت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌های متعددی از قبیل برنامه‌های روان‌شناختی و فرهنگی، پیاده‌روی خواهران، اردوهای یک روزه با حضور بانوان، همایش تجلیل از بانوان، همایش نقش رسانه در جامعه، نشست اندیشه دینی و نهضت روشنگری اجرا شده است.

انتهای پیام/2296/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول