اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس عنوان کرد

بوانات رتبه نخست جذب سواد‌آموز در فارس

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از کسب رتبه نخست این استان توسط بوانات در فعالیت‌های سوادآموزی و جذب سوادآموز خبر داد.

بوانات رتبه نخست جذب سواد‌آموز در فارس

به گزارش فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حسین دانشور با اشاره به آخرین وضعیت جذب سوادآموزان توسط مسئولان سوادآموزی که در سامانه سوادآموزی به ثبت رسیده است اظهار داشت: بهمن ماه آخرین مهلت تشکیل کلاس توسط آموزشیاران اعلام شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس افزود: بر اساس آخرین گزارشی که از سامانه سوادآموزی استخراج شده است، هفت هزار و 119 سوادآموز در دوره سوادآموزی و  چهارهزار و 643  نفر در دوره تکمیلی ثبت‌نام کرده و مشغول تحصیل هستند.

به گفته وی، این آمار نشان دهنده رتبه نخست استان فارس در دوره‌های تکمیلی سوادآموزی در سطح کشور است.

وی با تقدیر از مسئولان سوادآموزی شهرستان‌ها، از مسئولان سوادآموزی شهرستان‌های بوانات و قیروکارزین، به دلیل جذب سوادآموز بیشتر در دوره‌های سوادآموزی و تکمیلی تقدیر کرد.

دانشور همچنین از مدیران سوادآموزی این دو شهرستان خواست تا تجربیات خود را در اختیار سایر مسئولان قرار دهند تا دیگران نیز بتوانند با انجام فعالیت‌هایی مشابه، سوادآموزان بیشتری را جذب کنند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول