اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون اصفهان تاکید کرد

زاینده‌رود و راه‌اندازی مترو؛ خواسته اصفهانی‌ها از رئیس جمهور آینده

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان گفت: جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود و راه‌اندازی مترو از مهم‌ترین خواسته‌های مردم اصفهان است و رئیس جمهور آینده باید به خواسته‌های جان‌دار اصفهانی‌ها جامه عمل بپوشاند.

زاینده‌رود و راه‌اندازی مترو؛ خواسته اصفهانی‌ها از رئیس جمهور آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جمع مسئولان تعاون و تعاون‌گران استان اظهار کرد: وضعیت اقتصاد کشور با حضور مردم در صحنه، ایجاد و راه‌اندازی تعاونی‌های مردمی ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایطی که اوضاع اقتصادی کشور دچار مشکل شده است توسعه تعاونی‌ها در راستای ساماندهی وضعیت موجود نقش مؤثری ایفا می‌کند، اضافه کرد: وضعیت اقتصاد کشور با حضور مردم در صحنه، ایجاد و راه‌اندازی تعاونی‌های مردمی ساماندهی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان با تاکید بر اینکه با تقویت تعاونی‌ها می‌توانیم مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم، تصریح کرد:: جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود و راه‌اندازی مترو از مهم‌ترین خواسته‌های مردم اصفهان است و رئیس جمهور آینده باید به خواسته‌های جان‌دار اصفهانی‌ها جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده نباید آب زاینده‌رود را به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم فراموش کند و رسیدگی به این موضوع مهم را نا‌دیده بگیرد، ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید فردی ولایی و پیرو موازین ولایت فقیه باشد و برطرف شدن بحران‌ها و نارسایی‌های اقتصادی با تبعیت از رهبری و ولایت فقیه امکان‌پذیر است.

حاج رسولیها با بیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در اصفهان به اقتصاد نفتی وابسته نیست، تأکید کرد: امسال بودجه شهرداری اصفهان به میزان 104 درصد تحقق پیدا کرده اما بودجه‌های دولتی به دلیل مباحث و مشکلات اقتصادی و وابسته بودن به اقتصاد نفتی تنها حدود 20 درصد تحقق یافته است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول