اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی:

جاری شدن دوباره آب در زاینده رود شبیه یک آرزوست تا یک واقعیت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس گفت: جاری شدن دوباره آب در رودخانه زاینده رود شبیه یک آرزو است تا یک واقعیت.

جاری شدن دوباره آب در زاینده رود شبیه یک آرزوست تا یک واقعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، حسینعلی حاجی پیش از ظهر امروز در اجلاس هم‌اندیشی شورای اسلامی استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه در سالن جلسات شیخ بهائی شهر شاهین شهر اظهار کرد: برنامه فعلی استکبار برای کشورهای اسلامی و به خصوص شیعیان متفاوت است و در ایران، جنس این برنامه نظامی نیست، بلکه اقتصادی است.

این نماینده ادامه داد: غرب با شکست‌هایی که در چند دهه گذشته از ملت ایران خورده است، هم‌اکنون به بهانه انرژی صلح آمیز هسته‌ای کشورمان، دست به تحریم و فشارهای اقتصادی گسترده زده که این خود نشان می‌دهد، غرب دیگر توانایی مقابله با این کشور اسلامی و منطق حاکم بر آن را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در گذشته به علت سوء استفاده بیگانگان از انتشار اینگونه اخبار اقتصادی که موجب شادی آن‌ها می‌شد، خودداری می‌کردند، اما هم‌اکنون مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که برای بار دیگر باید دوباره مردم میدان‌دار این جنگ اقتصادی شوند تا نقشه‌های دشمنان را ناکام بگذراند.

وی تصریح کرد: دشمن نه در گذشته و نه در حال و نه در بازی‌هایی که هم‌اکنون برای مسلمانان در منطقه به راه انداخته، هیچ نتیجه‌ای نگرفته و در آینده نیز نمی‌گیرد.

عضو کمسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه موضوع آب استان اصفهان یک موضوع مهم و پیچیده است، گفت: پروژه‌های بهشت‌آباد، تونل سوم و چندین تونل دیگر فقط می‌تواند آب شرب مردم را تأمین کند و در بعضی مواقع نیز برای تأمین آب شرب نیز با بحران مواجه هستیم.

حاجی عنوان کرد: جاری شدن دوباره آب در رودخانه زاینده شبیه یک رویاست تا یک واقعیت، مگر نزولات جوی این تشنگی زاینده‌رود را التیام بخشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس اضافه کرد: برای رساندن آب به استان اصفهان نمی‌توان روی استان چهار محال بختیاری حساب باز کرد.

حاجی با اشاره به اینکه تنها راه حل زنده شدن زاینده رود، انتقال آب از دریای خزر یا خلیج فارس است، ادامه داد: این کار هم به زمان زیادی نیاز دارد تا آب را از مسیر شمال یا جنوب ایران به زاینده‌رود برساند.

وی در پایان اذعان کرد: در صورت ارائه پیشنهاد، حاضر هستیم هر طرح کارشناسی شده‌ای که راجع طرح‌ها و بودجه باشد، بعد از یک هفته معرفی به مجلس به صورت قانون در بیاوریم.

انتهای پیام/63002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول