اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

قطع جریان آب زاینده‌رود به دلیل بی‌تدبیری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطع جریان آب زاینده‌رود به دلیل بی‌تدبیری و عدم توجه به مسائل کارشناسی شده در این زمینه است.

قطع جریان آب زاینده‌رود به دلیل بی‌تدبیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه، اصفهان از برترین شهر‌ها و استان‌های موجود در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: اما اصفهان با وجود تمام این ویژگی‌ها در سطح کشور مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار در سطح کشور تلاش شود، اضافه کرد: توسعه‌ای پایدار و اصولی است که در راستای دست‌یابی به این توسعه مسائل زیست محیطی رعایت شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بدون جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود در اصفهان برای دست‌یابی به توسعه پایدار دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: قطع جریان آب زاینده‌رود به دلیل بی‌تدبیری و عدم توجه به مسائل کارشناسی شده در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر به میزان 20 میلیون متر مکعب آب برداشت غیر مجاز و بی‌رویه از رودخانه زاینده‌رود شده است، ادامه داد: جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود حق اصفهان است اما در حال حاضر هر روز برای آب زاینده‌رود مصرف کننده جدیدی می‌تراشند.

معین با بیان اینکه همچنان در اصفهان با مشکلات بسیاری در زمینه آب زاینده‌رود و مشکلات زیست محیطی دست به گریبان هستیم، تأکید کرد: اصفهان پس از تهران نخستین شهری بود که مقرر شد که نسبت به راه قطار شهری اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده بود که قطار شهری اصفهان تا پایان دولت فعلی به بهره‌برداری برسد، افزود: اما کاهش اعتبارات دولتی برای اجرای این پروژه سبب ایجاد مشکل در راستای بهره‌برداری از قطار شهری اصفهان شده است.

انتهای پیام/63004/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول