اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 4 رشته

برترین‌های دو و میدانی بانوان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای قهرمانی جام فجر دو و میدانی بانوان قم خبر داد.

برترین‌های دو و میدانی بانوان قم معرفی شدند

راحله سادات واقفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی جام فجر دو و میدانی بانوان قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات برتر امروز معرفی شدند.

وی ادامه داد: شرکت‌‌کنندگان در این دوره از مسابقات جام فجر در رده‌های سنی مختلف، رقابت‌های خود را در پیست تارتان دو و‌ میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها مشخص شوند.

نایب رئیس هیئت دو و‌ میدانی استان قم ابراز داشت: رقابت‌های جام فجر بانوان دو و‌ میدانی‌کار قم در مواد 100 متر، 1500 متر، 60 متر با مانع و پرش طول برگزار شد و در آن نفرات مدعی برای کسب عناوین برتر، رقابتی جذاب و دیدنی را برگزار کردند.

وی در ادامه با اشاره به برترین‌های مواد مختلف این دوره از مسابقات دو و میدانی جام فجر بانوان قم اضافه کرد: در رقابت‌های ماده 100 متر فاطمه نجفی با بهترین زمان زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد.

واقفی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در رقابت‌های ماده 100 متر این دوره از مسابقات جام فجر دو و میدانی بانوان استان قم، لیلا احمدی دیگر دو و میدانی‌کار موفق بود که توانست در جدال با دیگر شرکت‌کنندگان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند و البته مقام سوم نیز به نفیسه نصراللهی رسید.

وی عنوان داشت: رقابت‌های ماده 60 متر با مانع پیکارهای جام فجر دو و‌ میدانی بانوان قم نیز بین مدعیان نزدیک و جذاب بود و در نهایت این هانیه فیضی بود که توانست زودتر از سایرین به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد، ضمن اینکه زهرا احمدی در این رشته عنوان دوم را به دست آورد و مقام سوم نیز نصیب مریم هدایتی شد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: در مسابقات ماده 1500 متر این دوره از پیکارها، سپیده مظفری دو و میدانی‌کار موفق بود که بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست مقام قهرمانی این رده سنی را به دست بیاورد، در حالی که نیلوفر طاهری در این رشته نایب قهرمان شد و مقام سوم نیز به مریم قنبری تعلق گرفت تا برترین‌های این رشته مشخص شوند.

وی عنوان کرد: در ماده پرش طول مسابقات فاطمه محمدی بهترین دو و میدانی‌کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و بعد از وی اعظم خواستان و فائزه جهانگیری دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول