اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 373

توسلی: سامانه مکانیزه رصد موجودی انبارهای نفت در سمنان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان از اجرای سامانه مکانیزه رصد میزان موجودی انبارهای نفت در سمنان خبر داد.

توسلی: سامانه مکانیزه رصد موجودی انبارهای نفت در سمنان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم توسلی در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، معاون شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان، رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان و شماری از مسئولان از بخش‏های مختلف انبار نفت سمنان که هم‏زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: دقت در محاسبات یکی از اصول اساسی کار در شرکت پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان است.

وی گفت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، فرآورده‏های نفتی را به شرکت نفت استان سمنان تحویل می‏دهد و سپس این محصولات در اختیار مردم قرار می‏گیرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان با بیان اینکه در شاهرود سامانه مکانیزه رصد میزان موجودی انبارهای نفت اجرا شده است، اظهار داشت: این طرح در سمنان نیز در آینده صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

توسلی همچنین از معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان خواست تا دستور دهد انشعابی از آب شهر به صورت پلمب شده در اختیار انبار نفت سمنان قرار گیرد تا در صورت وقوع حادثه احتمالی بتوان از آن به عنوان منبع کمکی برای اطفای حریق استفاده کرد.

وی افزود: در شاهرود این اقدام انجام شده و انشعاب آب در اختیار انبار نفت قرار گرفته است و در سمنان نیز برای اطمینان بیشتر باید این اقدام انجام شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان با بیان اینکه در انتقال فرآورده‏های نفتی اصولاَ مقادیری آب نیز همراه با محصول منتقل می‏شود، گفت: تدابیر مناسبی اتخاذ شده است تا آب موجود در فرآورده‏های نفتی از آنها جدا شود و به دست مردم نرسد.

توسلی تصریح کرد: کارشناسان و متخصصان شرکت پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان با شیوه‏های مختلفی، فرآورده سالم به دست مردم می‏رسانند و هیچ نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/2249/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول