اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج):

ترس دشمن از ایران بخاطر فروپاشی لیبرال دموکراسی غرب است/ ایران رقیب راهبردی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: ترس دشمنان از این است اگر با نظام جمهوری اسلامی برخورد نشود به زودی شاهد فروپاشی وضعیت لیبرال دموکراسی غرب در جهان همچون سوسیالیست شرق باشند.

ترس دشمن از ایران بخاطر فروپاشی لیبرال دموکراسی غرب است/ ایران رقیب راهبردی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی در همایش چهارمین دوره آموزش تخصصی مدیران فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور یادمان شهید مهرداد عزیزاللهی اظهار کرد: دشمن تاکنون با حربه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و موارد دیگر به جنگ با انقلاب ایران برخواسته است.

وی افزود: جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی پس از دوران دفاع مقدس تاکنون ادامه داشته است اما امروز این مسئله شدت و نمود بیشتری یافته است.

* دشمنان، جمهوری اسلامی ایران را رقیب راهبردی می‌دانند

فرمانده سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه که رویکرد امروز دشمن به کشورمان با گذشته متفاوت است، تاکید کرد: دشمنان در یکی دو سال اخیر به جمهوری اسلامی ایران به چشم رقیب راهبردی می‌نگرند اما در واقع هدف اصلی آنها که همان برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران است تغییر نکرده و در قالبی دیگر ادامه دارد.

وی تأکید کرد: ترس دشمنان از این است اگر با نظام جمهوری اسلامی برخورد نشود به زودی شاهد فروپاشی وضعیت لیبرال دموکراسی غرب در جهان همچون سوسیالیست شرق باشند.

غلامرضایی با بیان اینکه بسیاری از مردم متوجه آسیب‌‌های فضای مجاری در جنگ نرم نمی‌‌شوند، تأکید کرد: شبکه‌هایی مانند «من و تو» هدف‌هایی مانند تزلزل در خانواده‌های مستحکم ایرانی را دنبال و برای این منظور از افرادی استفاده‌ می‌کنند که در کشور خودمان زندگی‌می‌کنند.

* ایران به محض احساس خطر وارد میدان مبارزه با دشمن می‌شوند

وی با بیان اینکه در جنگ نرم شخص احساس خطر نمی‌کند تا به میدان مبارزه وارد شود، تاکید کرد: اقدام نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان متصور نیست و هیچ دلیل مدرک و شاهدی برای آغاز این جنگ وجود ندارد، چرا که دشمن به خوبی می‌داند که همه مردم ایران به محض احساس خطر به سبب جنگ نظامی وارد میدان مبارزه با دشمن می‌شوند.

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم چهار محور اساسی را در نظر گرفته است، گفت: محور شنیداری، دیداری، گفتاری، الکترونیکی از جمله این روش‌‌هاست که محور چهارم در کشور ما کاربرد بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه تلفن همراه فناوری مهمی در جنگ نرم دشمن بوده و به راحتی در دسترس است، گفت: فضای مجازی عامل گستردگی فتنه 88 بود و افراد مختلف از این طریق هدایت و به شورش دعوت می‌شدند.

غلامرضایی با اشاره به تیم رسانه‌ای که اخیرا بازداشت شده‌اند، افزود: این افراد برای ایجاد فتنه انتخابات آتی برنامه‌ریزی می‌کردند و کدهای خاصی برای برنامه‌های خود داشتند که فعالیت آنها متوقف شد.

* رهبر ایران از منطقه خیبر در عربستان تا جبل‌الطارق در مراکش را متوجه کانون قدرت اسلامی کرده است

وی اضافه کرد: با وجود سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته و گسترش ارتباطات از طریق شبکه‌های اجتماعی اینترنتی امنیت کاربران به خطر افتاده و این در حالی است که برای استفاده از این تکنولوژی باید با بالا بردن اطلاعات خود در برابر خطرات فضای مجازی بیمه کنیم.

غلامرضایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نفوذ معنوی و سیاسی در سطح منطقه و بین‌الملل است، اظهار کرد: نتانیاهو در سخنرانی خود بیان داشته است که رهبر ایران از منطقه خیبر در عربستان تا جبل‌الطارق در مراکش را متوجه این کانون قدرت اسلامی کرده و بیداری اسلامی در این مناطق ایجاد کرده است.

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) افزود: بنابراین اگر امروز دشمن از اینکه ما به فناوری صلح‌آمیر هسته‌ای دست پیدا کنیم وحشت دارد به معنای قدرت او نیست، بلکه آنها قصد دارند نقاط قوت جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.

وی با بیان اینکه ایران اکنون دارای 12 نوع موشک مختلف و موشک سجیل با 2 هزار و 500 کیلومتر برد است، تصریح کرد: دشمنان از این موضوع هراس دارند که در صورت عدم مقابله با پیشرفت ایران، دین اسلام در آینده‌ای نزدیک در جهان فراگیر شود.

غلامرضایی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب چهره پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: دشمنان با زبان هنر به خصوص کاریکاتور به تخریب چهره‌ پیامبر(ص) اقدام کرده‌اند تا جوانان غربی را از گرایش به دین اسلام منصرف کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم باید روش‌های مقابله با ابزارهای قدرتمند دشمن را بشناسیم، ادامه داد: مشکل کشور ما در جنگ نرم تولید محتوا و فکر است و به همین خاطر برای حرکت در مسیر درست مقابله با جنگ نرم ابتدا باید اهداف و آرمان‌های نظام و سپس، تاکتیک‌ها، روش‌ها و اهداف دشمن را به درستی بشناسیم.

* دشمن در انتخابات آینده از فضای مجازی برای بر هم زدن انتخابات استفاده می‌کند

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: اولین گام برای عدم اعمال نفوذ جنگ نرم دشمن بر افکار عمومی این است که نیاز‌های قشر‌های مختلف از جمله، کارگری، دانش‌‌آموزی، فرهنگی و اداری را به صورت جداگانه شناسایی و بررسی کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان در انتخابات آینده به طور یقین از فضای مجازی برای بر هم زدن انتخاباتی سالم استفاده می‌کنند و قصد تشویش اذهان عمومی و ایجاد بدبینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

غلامرضایی گفت: ما نیز باید اهداف، تاکتیک‌ها و روش‌های دشمنان را شناسایی کنیم تا بتوانیم در مسیر مبارزه فضای مجازی گام مؤثر برداریم.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، به نبرد اقتصادی و تحریم‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: نبرد اقتصادی سومین جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران پس از جنگ نظامی و نرم است.

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) تاکید کرد: در چنین شرایطی باید اهداف دشمن را از جنگ اقتصادی شناسایی تا بتوانی تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول