اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

عشق به شهید و شهادت در تار و پود مردم ایران زمین نهفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه عشق به شهید و شهادت در تار و پود مردم ایران زمین نهفته است، بیان داشت: عشق به شهادت رمز پیروزی ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود.

عشق به شهید و شهادت در تار و پود مردم ایران زمین نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مهدی صدیقی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری اولین یادواره شهدای تبلیغات جبهه و جنگ استان مرکزی، با اشاره به اینکه شهدا مصداق عینی و بارز ولایت‌مداری هستند، اظهار داشت: اطاعت از ولایت و عشق به شهادت هدیه‌ای الهی است که در وجود تک تک مردم ایران اسلامی وجود دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال 59 جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند به خیال آنکه این کشور بعد از انقلاب در هرج و مرج قرار دارد و بهترین موقعیت برای لشکرکشی و تاخت و تاز است، اما این فکر برای ملتی که برای اسلام قیام کرده بود و ظالمان مطیع بیگانگان را به زانو در آورده و استکبار جهانی را که در این کشور اردو زده و منابع و منافع آن را با بی‌کفایتی شاهان به غنیمت می‌برد از صحنه همیشگی ایران اسلامی خارج ساخت، خیالی باطل بود چرا که ملت بزرگ ایران اسلامی با ایثارگری، شهامت، شجاعت، مقاومت و ایستادگی توانست در دوران هشت سال دفاع مقدس شکست سنگینی بر این خیال‌پردازی وارد کند و درس خوبی به متجاوزان بدهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با ایمان و روحیه شهادت طلبی و عشق به ولایت و اطاعت از امام راحل و پشتیبانی همه جانبه مردم صحنه‌ای در تاریخ ایران زمین خلق کردند که تا ابد در اذهان خواهد ماند و با تداعی از این حماسه و با توجه به اینکه نیروهای مسلح کشور از نظر نظامی و دفاعی امروز در اوج اقتدار و عظمت به سر می‌برند و با سال 57 بسیار متفاوت‌تر می‌باشند، هیچ کس به خود فکر و جرات حمله به ایران اسلامی را نخواهد داد. 

صدیقی بیان کرد: خون شهدا در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی را در برابر تمام توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و موجب شد دشمنان نتوانند هیچ کدام از نسخه‌های پیچیده برای انقلاب را پیاده‌سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با پیروی از ولایت فقیه موجب موفقیت و پیروزی انقلاب و هشت سال دوران دفاع مقدس شدند، خاطر نشان کرد: امروز همه باید راه شهدا و ایثارگران را ادامه داده و اجازه ندهند دشمنان از طریق جنگ نرم و فشارهای اقتصادی به خواسته‌های پلید خود علیه نظام اسلامی دست یابند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یاد و خاطره شهدای تبلیغات جبهه و جنگ را با گرامی‌‌داشت و گفت: شهدای تبلیغات جبهه و جنگ با شجاعت و جسارت خود در اطلاع‌رسانی درست با فعالیت تبلیغاتی در افزایش روحیه مقاومت و ایثارگری رزمندگان اسلام نقش‌آفرین بودند که برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند در انتقال فرهنگ شهادت بسیار تأثیر گذار باشد.

انتهای پیام/87002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول