اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج همدان خبر داد

همدان میزبان بزرگان شطرنج ایران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج همدان از برگزاری مسابقات لیگ برتر شطرنج بانوان و مردان کشور با حضور بزرگان و برترین‌های این رشته به میزبانی همدان خبر داد.

همدان میزبان بزرگان شطرنج ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مژده شکری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با عنوان «جام‌ فرزانگان» به مدت پنج روز در شهر همدان و با حضور هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های پتروشیمی بندر امام، مس کرمان، دانشگاه‌ آزاد اسلامی، تایدواتر هرمزگان، تربیت قزوین، جوانان گیلان، تربیت زنجان و ورزش و جوانان همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت و مجتمع برگزار شد که دور رفت به میزبانی تیم جوانان گیلان در شهر رشت انجام شد و دور برگشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور دو استاد بزرگ بانوان ایران یعنی شادی پریدر و آتوسا پورکاشیان و همچنین سه استاد بین‌المللی میترا حجازی‌پور، سارا سادات خادم و غزل حکیمی‌فر و همینطور دو استاد فیده مینو عسگری‌زاده و مونا سلمان ماهینی در تیم‌های مختلف باعث شده تا این رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار باشد.

شکری یادآور شد: بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون شطرنج، تیم‌ها در نیم‌فصل دوم از دو بازیکن جدید و یا تغییر در ترکیب تیم خود استفاده می‌کنند و در صورت تغییر در ترکیب تیم، اسامی نفرات جدید خود را به این سازمان اطلاعات داده و در این مسابقات حاضر می‌شوند.

وی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر شطرنج بانوان کشور موسوم به «جام ‌فرزانگان» عصر امروز دوشنبه 23 بهمن در خانه شطرنج همدان واقع در ورزشگاه سعیدیه همدان با حضور مسئولان استانی و اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین مسئولان برگزاری لیگ برتر فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان متذکر شد: هفته سوم و پایانی یازدهمین دوره لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور (جام اندیشمندان) از تاریخ 25 تا 27 بهمن‌ماه جاری در همدان اجرا می‌شود که شرایط و امکانات برای برگزاری همزمان این دو رویداد مهم در استان و شهر همدان فراهم شده است.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول