اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

ایجاد ساختمان بخشداری در ضیابر صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از بخش شدن منطقه ضیابر این شهرستان خبر داد و گفت: به‌ زودی ساختمان بخشداری ضیابر افتتاح می‌شود.

ایجاد ساختمان بخشداری در ضیابر صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار مردم و مسئولان در مسجد آیت‌الله ضیابری منطقه ضیابر این شهرستان، اظهار کرد: آیت‌الله ضیابری از افتخارات دینی کشور و از نام‌آوران جهان اسلام است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفتگی مسئولان صومعه‌سرا برای بررسی میدانی مشکلات و موانع پیشروی پروژه‌های در حال ساخت روستاهای این شهرستان، گفت: علاوه بر ملاقات عمومی روزهای سه‌شنبه مردم می‌توانند پنجشنبه‌های هر هفته مسئولان و مدیران صومعه‌سرا را در یک بخش از این شهرستان به صورت جمعی ملاقات کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با قدردانی از همراهی و حضور همیشگی خبرنگاران در کنار مسئولان این شهرستان برای انعکاس اخبار و عملکردها، تصریح کرد: کاروان خبری صومعه‌سرا همواره همراه مسئولان و همدرد با مردم هستند.

وی با اشاره به دیدار مسئولان صومعه‌سرا با مردم ضیابر، اذعان کرد: با حضور دستگاه‌های دولتی مرتبط از تمام محورهای روستایی و اصلی، پروژه‌های در حال ساخت و راکد و طرح‌های هادی روستایی منطقه ضیابر صومعه‌سرا بازدید شده است.

حسینعلی‌زاده، بحث بخشداری شدن منطقه ضیابر صومعه‌سرا، اجرا و تکمیل طرح هادی روستایی و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی در دهستان‌ها را از محوری‌ترین دلایل حضور مسئولان به صورت میدانی از این منطقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مردم جدا از سازندگی نیازمند توسعه فضا، امکانات و تغذیه فرهنگی هستند، خاطر نشان کرد: ساخت مجتمع‌های فرهنگی مناسب و در شأن حق ساکنان منطقه ضیابر صومعه‌سرا است.

فرماندار صومعه‌سرا، وضعیت و شرایط کنونی کوچه‌ها و محور اصلی ضیابر را بسیار بد و غیر قابل قبول خواند و گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته، به ‌زودی تمام راه‌های اصلی و فرعی ضیابر لکه‌گیری می‌شود.

وی از بهسازی، شن‌ریزی و آسفالته کردن کوچه‌های منطقه ضیابر خبر داد و افزود: عمده مشکلات منطقه ضیابر با بخش شدن آن برطرف می‌شود.

حسینعلی‌زاده تاکید کرد: ساختمان بخشداری ضیابر صومعه‌سرا تا قبل از انتخابات آینده ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

وی، ضیابر صومعه‌سرا را به سبب ایجاد ارتباط شهرهای شرق به غرب گیلان از مناطق مواصلاتی راهبردی در استان برشمرد و اذعان کرد: باید با برنامه‌ریزی و امکانات‌ سنجی موقعیت توقف و اسکان مسافران در منطقه ضیابر را فراهم کرد.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به فعالیت ساکنان منطقه ضیابر این شهرستان، یادآور شد: ضیابر به دلیل وجود چهار فصل کشاورزی جزو معدود مناطق بکر طبیعی در کشور است.

وی، زمین مرغوب، خاک حاصلخیز و تلاش اهالی ساکن در منطقه ضیابر صومعه‌سرا را از دلایل اصلی وجود چهار فصل کشاورزی در این منطقه دانست و متذکر شد: مسئولان و مدیران صومعه‌سرا باید برای حفظ این منطقه راهبردی و حاصلخیز طرح‌های بنیادی موثر و کارآمدی را انجام دهند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول