اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

پنجمین دوره مسابقات «مداد کم‌رنگ» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قم گفت: مسابقات نشریه‌ای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به نام مداد کم‌‌رنگ با حال و هوای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

پنجمین دوره مسابقات «مداد کم‌رنگ» در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرضا سرلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قم اظهار داشت: در این روزها برنامه‌های مختلفی در مدارس با حال و هوای انقلاب برگزار می‌شود که مسابقه نشریه‌ای مداد کم‌رنگ یکی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: این مسابقات با هدف جریان‌سازی در مدارس و تقویت جریان‌های فکری انقلابی برگزار می‌شود و می‌خواهد بستری مناسب برای فعالیت‌های فکری دانش‌آموزان در زمینه انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قم ابراز داشت: سبک زندگی انقلابی، اقتصاد مقاومتی و ارتباط دانش‌آموزان با این مقولات از جمله موضوعات این مسابقه است که در قالب‌های نشریه دیواری، نشریه تک برگ و نشریه الکترونیک پیش‌بینی شده است.

سرلک گفت: ارائه آثار برای شرکت در این مسابقات در بخش استانی تا 25 بهمن فرصت دارد و برگزیدگان پس از تجلیل در استان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

*انتخاب انجمن‌های برتر در زمینه فعالیت‌های دهه فجر

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در این دهه در مدارس توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیگیری می‌شود، برگزاری مسابقه انجمن برتر دانش‌آموزی در زمینه فعالیت‌های دهه فجر است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قم خاطرنشان کرد: انجمن‌هایی که در دهه فجر بیشترین فعالیت را داشته‌اند، طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

*آشنایی دانش‌آموزان با نقش قم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی

وی افزود: امسال سالروز ورود حضرت معصومه(س) مصادف با دهه فجر شد که در این زمینه نیز برگزاری مجموعه همایش‌هایی به منظور بررسی نقش قم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی آغاز شده است.

سرلک اضافه کرد: در این همایش‌ها دانش‌آموزان دختر با حضور در حرم حضرت معصومه(س) با ویژگی‌های این بانوی بزرگوار و نقش قم در پیروزی انقلاب اسلامی و بالندگی شهر قم آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/78006/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول