اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

مردم ولایت‌مدار ایران با شور خدایی حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه آفریدند، گفت: حماسه الهی مردم ایران با شور و شوق الهی همراه بود که باعث تحیر دنیا شد.

مردم ولایت‌مدار ایران با شور خدایی حماسه آفریدند

حجت‌الاسلام علی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: این بار نیز تبلیغات هنگفت دشمنان در رسانه‌ها و ماهواره‌ها، نتوانست مردم را از نظام الهی و ولایت مطلقه فقیه دور کند.

ملکی تصریح کرد: برنامه‌های کاخ سفید دشمنان این‌بار نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و مردم را از نظام و انقلاب سرد کند غافل از اینکه نظام جمهوری اسلامی، دین و اعتقاد این مردم است.

وی افزود: ملت ایران، جمهوری اسلامی را تنها راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی می‌داند و فرامین مقام معظم رهبری را دستورات امام زمان و نظام را نظام امام زمان(عج) می‌دانند.

امام جمعه قصرشیرین خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با گوش جان سپردن به فرامین الهی و نورانی مقام معظم رهبری که هدایت کننده قلوب مردم به‌سمت پروردگار متعال است، حماسه‌ای دیگر در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی سر دادند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در روز گذشته به دنیا ثابت کردند که از حکومت امام زمان دست بر نمی‌دارند و با این تفکر حماسه‌ای که جهانیان را متحیر کرد خلق کردند و تمام معادلات شیطانی دشمنان را نقش بر آب کردند.

ملکی با بیان اینکه این شور و اشتیاق مردم در یوم الله 22 بهمن باعث افتخار و غرور خدمت‌گزاران نظام شد، گفت: مردم شهرستان قصرشیرین نیز هم‌پای با تمام ملت ایران حضورشان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن غیرقابل مقایسه با سال‌های گذشته بود و از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و مرد و زن در این راهپیمایی شرکت کردند و برگ زرین دیگری از حماسه‌های خود در نظام جمهوری اسلامی را ورق زدند.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام در مقابل بزرگواری‌های این مردم شریف و صبور وظیفه دارند، ادامه داد: مسئولان نظام با الگو گرفتن از مقام معظم رهبری که خودشان را خدمت‌گزار مردم می‌دانند، باید خدمتگزار این مردم باشند چراکه نوکری این مردم باعث سعادتمندی آخرت است.

ملکی تصریح کرد: بوسیدن قدوم‌های جهادی ملت شریف ایران در دفاع از دین خدا، وظیفه همه ما مسئولان است و باید بیش از پیش در راه خدمت‌گزاری حرکت کرد.

وی با تاکید بر خودداری و پرهیز مسئولان از اختلافات اظهار کرد: مسئولان باید وحدت الهی را از مردم یاد بگیرند و با گوش سپردن به فرامین الهی مقام معظم رهبری با قدرت بیشتر به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول