اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست خراسان شمالی:

جابه‌جایی مرسولات توسط خودروهای بین شهری تخلف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست خراسان شمالی جا‌به‌جایی مرسولات شهروندان توسط خودروهای بین شهری را نوعی تخلف دانست.

جابه‌جایی مرسولات توسط خودروهای بین شهری تخلف است

محمدرضا کاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر اینکه خودروهای بین شهری و اتوبوس‌ها که صرفاً وظیفه جابه‌جایی مسافر را داشته باید از تحویل مرسولات و بسته‌ها خودداری کنند، گفت: امکانات لازم به منظور جا‌به‌جایی این بسته‌ها و مرسولات از طریق پست در استان فراهم است.

وی افزود: جدای از مشکلات ناشی از تحویل این بسته‌ها به این خودروها برای شهروندان امکانات فراهم شده از سوی پست نیز به نوعی با این اقدام تضییع می‌شود.

کاملی همچنین بر خود پستچی‌گری توسط دستگاه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: این اداره کل آمادگی کامل برای انجام خدمات لازم در این زمینه را دارد.

وی اظهار کرد: متأسفانه هم‌اکنون بخش قابل توجهی از فعالیت‌های دستگاه‌های استان و مردم از طریق خود پستچی‌گری انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه طبق قانون  تمام خدمات پستی باید توسط این شرکت در استان انجام شود افزود: خوشبختانه تمام زیر ساخت‌ها و تنوع در ارائه خدمات پستی در استان فراهم است.

وی یادآور شد: بی‌تردید پست شبکه‌ای عمومی و گسترده است که با مناسب‌ترین قیمت انواع نامه‌ها و کالاها در اوزان و ابعاد مختلف را در سطوح ملی و بین‌المللی جا به جا کرده و از ضمانت اجرا نیز برخوردار است.

کاملی تسهیل و سرعت در جا به جایی مرسوله‌ها، تأمین نیازهای مردم، افزایش بهره‌وری و حفاظت از محیط زیست از جمله مزایای بهره‌مندی از خدمات پستی عنوان کرد.

وی همچنین نقش پست در کاهش آلودگی هوا، ترافیک و سوانح ناشی از رفت و آمد و حمل و نقل را نیز اجتناب ناپذیر خواند.

مدیرکل پست خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه پست به عنوان یک نهاد مهم ارتباطی باید به همه اقشار جامعه شناسانده شود،، خواستار جلوگیری از خود پستچی‌گری سازمان‌ها و دستگاه‌ها و واگذاری این وظایف به این اداره کل شد.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول