اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 342

ریاحی: مردم با حضور پرشور خود به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور پرشور خود به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

ریاحی: مردم با حضور پرشور خود به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش تعیین کننده مردم گفت: راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تجلی نقش تعیین کننده مردم در انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان قرچک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن یکی از بی‌نظیرترین تجمع‌ها در حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به‌واقع نشان دادند که تا پای جان پشتیبان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ریاحی جنگ اقتصادی دشمن در این برهه‌ زمانی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: امروز ایران اسلامی سراسر شور و شعف بود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده و بار دیگر نشان دادند که توطئه آنها در برابر عزم والای ملت ایران بی‌ثمر است.

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه مردم قرچک امروز دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی به صحنه آمده و ایستادگی و پایداری خود را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: مردم ولایی ایران اسلامی بار دیگر به استکبار جهانی نشان دادند که تا آخر پای آرمان‌های والای، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و همچنان پس از 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با نشاط به حرکت و حیات بالنده خود ادامه می‌دهند.

وی عنوان کرد: نور مبدا هدایت، وحدت و زندگی است، اگر نور هدایت الهی نباشد انسان‌ها از وحدت و خداپرستی فاصله می‌گیرند و این زندگی با مرگ تفاوتی ندارد.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: ما مسلمانان که پیرو امام (ره) و رهبری هستیم در حالی که از جنگ دوری می‌کنیم در اطاعت از ولایت اتحاد داشته و آماده دفاع و متحد و متفق هستیم و نخواهیم گذاشت دشمنان انقلاب اسلامی را از وحدت و اتحاد پایین بکشند.

انتهای پیام/2462/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول