اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع راهپیمایان 22 بهمن محمودآباد مطرح کرد

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ‌ترین سیلی به دشمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آن را بزرگترین سیلی به دشمن دانست.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ‌ترین سیلی به دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار این شهرستان در کنار مسئولان حماسه‌ای به یاد ماندنی در دفتر خاطرات سراسر افتخار این شهرستان آفریدند.

زن و مرد، پیر و جوان از هر قشری با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کرده و بیعتی مجدد با رهبر خود داشتند.

چهره‌های شادان و با نشاط مردم شهرستانی که 425 شهید خونین بال را تقدیم انقلاب کردند با سر دادن شعارهایی همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و مرگ بر آمریکا و اسرائیل اوج دلدادگی خود به بنیانگذار انقلاب اسلامی و انزجار خود را از ستمگران دنیا به نمایش درآوردند و ثابت کردند با وجود همه توطئه‌ها و فشارهای دشمنان بر عهدی که با امام، شهدا و رهبری بسته‌اند همچنان ثابت قدم هستند و فشار اقتصادی و تورم نمی‌تواند خللی در صف‌های به هم پیوسته آنها ایجاد کند.

مردم غیور و ولایتمدار محمودآباد در کنار مسئولان اجرایی شهر و فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، مسیر گلزار شهدای شهرستان تا مصلی را منسجم پیمودند تا در نهایت با سخنرانی و قرائت بیانیه روزی به یاد ماندنی را در ذهن همه دوستداران انقلاب اسلامی ایران نقش ببندند و لرزه‌ای بزرگ بر تن دشمنان ایجاد کنند.

یک بار دیگر ثابت کنیم مشق والفجر را پذیرا شدیم

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان سخنران این مراسم با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و رشادت‌های امام، شهدا و مردم همیشه در صحنه بیان داشت: امروز آمده‌ایم تا یک بار دیگر ثابت کنیم مشق والفجر را پذیرا شدیم و به آن عمل می‌کنیم.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی تصریح کرد: حضور شما مردم ثابت کرد که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی که یادگار ارزشمند امام راحل است، هستید و باید به این حضور تاریخی افتخار کرد.

وی افزود: ما و همه انسان‌های اهل دل که زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستیم با وجود همه فشارها و توطئه‌ها اعم از تحمیل جنگ 8 ساله نابرابر، ترورها و تحریم‌ها حامل یک پیام بودیم که از پیامبر عظیم‌الشأن در قالب انقلاب اسلامی آن را حمل کرده‌ایم که این پیام همان ایستادگی در برابر ظلم و ستم مستکبران است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: پیام و منطق انقلاب اسلامی در واقع همان پیام امام حسین در روز عاشورا است که نباید در مقابل ظلم سر فرود آوریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه پیام انقلاب برای همه انسان‌های آزادی‌خواه دنیا در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همان گفتمان مهدویت و پیام غدیر است، اظهار داشت: امام راحل با استقرار انقلاب اسلامی به همگان ثابت کرد که می‌توان با دست خالی نیز در برابر ظلم ایستادگی کرد و در این راستا ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و بعد از آن نیز این پیام را به درستی رهبر معظم انقلاب تا امروز به پیش برد.

وی با اشاره به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع پرسنل نیروی هوایی کشور تصریح کرد: ولی امر مسلمین جهان درباره مذاکره با آمریکا که نقشه جدید آنها تلقی می‌شود خود را به عنوان یک انقلابی به دنیا معرفی کردند و باز هم گفتمان انقلاب مبنی بر ایستادگی در برابر ظلم و ستم را تاکید کردند.

ابراهیمی عظمت انقلاب را در دنیا مثال‌زدنی دانست و گفت: در کنار رهبری عزیز ما نیز مسئولیت سنگینی داریم و اگر امروز دنیای کفر و منافقین به مقابله با ایران می‌پردازند نشانه این عظمت و آقایی است که ثمره خون شهدای انقلاب است.

وی با تاکید بر زمان‌شناسی و بصیرت داشتن همگان خاطر نشان کرد: باید انگیزه دین، حفظ ارزش‌ها و شعور انقلاب در بالاترین نقطه حفظ شود و زمان و مقتضیات آن را به خوبی بشناسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به توطئه‌افکنی‌های دشمن در قالب فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تصریح کرد: باید فرصت‌یابی مسائل دشمنان انقلاب را به خوبی شناسایی کنیم و در راه مقابله با حربه‌های آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

وی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر سبک زندگی را با اهمیت تلقی کرد و افزود: معظم‌له سبک ایده‌آل زندگی را بر اساس زندگی شهدای عزیزمان مناسب می‌دانند یعنی باید وحدت، هماهنگی و تبعیت از ولی فقیه را سرلوحه قرار دهیم نه دروغ، فرصت‌طلبی و ظاهرسازی را به عنوان مصادیق زندگی قرار دهیم.

ابراهیمی اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی ایرانی در محضر خدا بودن است و بداخلاقی‌ها و موقعیت‌خواهی در مسیر جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد.

وی انقلاب اسلامی را پیام‌رسان پیام رسول گرامی اسلام منجی واقعی این برهه زمانی دانست و گفت: رهبری عزیز با همه عمق وجود خود این پیام را فریاد می‌زند و دنیا نیز عمق این حرکت را می‌فهمد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مازندران با داشتن بیش از 10 هزار شهید و لشکر همیشه پیروز 25 کربلا در کشور سرآمد است، خاطر نشان کرد: اولین حکومت شیعی علوی در این استان مستقر شد و این خود نشان‌دهنده اوج وفاداری مردم فهیم مازندران در تمامی عرصه‌های دینی و انقلابی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اذعان داشت: دشمن از این همه انسجام ملت ایران می‌ترسد و باید قدر این وحدت و یکپارچگی را در کنار رهبر با بصیرت انقلاب بدانیم چرا که بزرگ‌ترین سیلی را دشمن از این وحدت می‌خورد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با قرائت بیانیه که با تکبیر مردم همراه بود ، پرچم آمریکا و اسرائیل به نشانه انزجار مردم از ستمگران و مزدوران عالم به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/86013/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول