اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-359

احمدیان: استکبار جهانی امروز به بن بست رسید

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود گفت: استکبار جهانی امروز به بن بست رسیده است و راهی جز تسلیم ندارد.

احمدیان: استکبار جهانی امروز به بن بست رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، مرتضی احمدیان ظهر امروز در جشن انقلاب که در مسجد جامع روستای چهارطاق بخش بسطام برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر در سخنانی با اشاره به نتیجه دادن انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران نشان‏دهنده این است که انقلاب اسلامی در مسیر متعالی اهداف انقلاب حرکت درستی داشته و این مسیر را به قوت ادامه می‌دهد.

وی افزود: این جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار نشان از عجز و ناتوانی آنان در متوقف کردن ملت ایران است و به خیال خود تلاش می‌کنند با تحریم اقتصادی ملت ما را تسلیم کنند.

رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: البته از شرایط اینطور بر می‌آید که تحریم‌ها هم آن اثری که آنها فکر می‌کردند را نداشته و باعث فشار مضاعف بر آنها شده است و برای همین اکنون روبه سناریوی مذاکره آورده‌اند.

احمدیان تاکید کرد: مذاکره‌ای که آنان می‌گویند از روی میل نیست بلکه آنها به بن بست رسیده‌اند و راهی جز مذاکره را نمی‌بینند و البته آنها آرزوی مذاکره با ما را به گور خواهند برد؛ چرا که در اصول ما استکبار جایی ندارد که با او بتوان مذاکره کرد.

وی با بیان اینکه همه این فشارها برای ناکارآمدن جلوه دادن انقلاب اسلامی است، افزود: آنها به خیال خود می‌خواهند بین مردم و نظام جدایی بیندازند غافل از اینکه مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند و از نقشه‌های خام دشمن آگاه هستند و گول این برنامه‌ها را نمی‌خورند.

رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود اظهار داشت: ملت ما با تمام مشکلات خواهان انقلاب و اسلام هستند و در هر شرایطی مدافع ولایت و نظام اسلامی است و این را در فتنه‌های مختلف ثابت کرده است.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ملت ما با توجه به شرایط پرشورتر از همیشه در میدان حاضر شدند و به دشمنان این پیام را رساندند که ما تسلیم نخواهیم شد و شما هستید که مجبور به تسلیم برابر ملت ایران هستید.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول