اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

پیشکسوتان ورزشی رامسر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رامسر در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی رامسر گفت: مقام معظم رهبری با توجه به مشغله‌های فراوان کاری، ورزش خود را به طور منظم انجام می‌دهند و به کوهنوردی می‌روند.

پیشکسوتان ورزشی رامسر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر ، بعد از ظهر امروز، مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهرستان در سالن اجتماعات سپاه رامسر با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان شهری برگزار شد.

معاون فرماندار رامسر در این مراسم با اشاره به ضرورت سلامت برای انجام امور شهروندان در ادارات و سازمان‌ها گفت: هر مسئولی می‌تواند در چارچوب قانون در زمینه ورزش فعالیت‌هایی انجام دهد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های ورزشی در استان مازندران در شهرستان رامسر نیز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که باید توجه شود.

خلعتبری بیان کرد: با توجه به اردوگاه‌های متعددی که در رامسر وجود دارد باید استفاده بهینه از آنها با توجه به ظرفیت‌های ورزشی و نام‌آوران زیادی که در امر ورزش در این شهرستان فعالیت دارند؛ بیشتر شود.

این مسئول با اشاره به ورزش‌های منظم مقام معظم رهبری که با توجه به مشغله فراوان کاری‌شان انجام می‌دهند و به کوهنوردی می‌روند، تاکید کرد: وقت و زمان بیشتری برای امر ورزش در ادارات و همچنین مسئولان برای خود اختصاص دهند.

خلعتبری تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی دقیق دشمنان برای به بیراهه کشاندن جوانان ایرانی و نگرانی خانواده‌های ایرانی از این موضوع و فعالیت گسترده فضاهای مجازی مخرب باید هوشیار باشیم و به ورزش به عنوان راه گریزی نگاه کنیم که همیشه جواب داده است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از پیشکسوتان ورزش شهرستان تقدیر به عمل آورده شد.

انتهای پیام/86024/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول