اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

حماسه 22 بهمن اطاعت از رهبری را به رخ جهانیان می‌کشاند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری به نظام و اطاعت از رهبری را به رخ جهانیان می‌کشانند.

حماسه 22 بهمن اطاعت از رهبری را به رخ جهانیان می‌کشاند

مجید منصوری بیدکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امسال که تمام ملت‌های مستکبر با شدت بیشتری بر علیه نظام ما به پا خواسته‌اند ملت ایران با استواری، همدلی، هم‌زبانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با رهبر، آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید حول محور ولایت‌فقیه متمرکز شوند، افزود: ملت ایران استواری و استقامت در مسیر انقلاب را در مکتب شهدا آموخته‌اند  و همیشه به آن پایبند خواهند بود و با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تبعیت از رهبر انقلاب را به رخ جهانیان می‌کشانند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم انقلاب را از آنِ خود می‌دانند، تأکید کرد: حضور همیشگی و پر شور مردم در انتخابات تنها وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند تا بیش از گذشته فعالیت کرده و با همت بیشتری در راستای رفع مشکلات کشور اقدام کنند.

وی  با اشاره به اینکه تحریم‌ها در حضور مردم تأثیری ندارد، تصریح کرد: دشمن از گذشته تاکنون با حربه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و سیاسی وفاداری مردم را محک زده است و اکنون نیز از بعد اقتصادی مردم ما را هدف گرفته است که همچون همیشه در دلسرد کردن ملت ایران از نظام خود موفق نمی‌شود.

منصوری بیدکانی ادامه داد: همان‌گونه که حضور مردم در جنگ دشمنان را از دست یازی به ایران نا امید کرد حضور و همکاری مردم با دولت و مسئولان برای پشت سر گذاشتن وضعیت اقتصادی کنونی ضروری و درایت مسئولان در این میان بسیار تعیین‌کننده و پر اهمیت است.

وی اظهار کرد: در راستای ثبات اقتصادی، حمایت از تولید ملی و پیشگیری از تورم و گرانی بیشتر محتاطانه عمل کرد و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را در زمان کنونی به صلاح کشور ندانست و امیدواریم مسئولان همچنان در راستای خدمت رسانی به مردم انقلابی ایران حرکت کنند و بدین شکل همراهی همیشگی آنها با نظام را ارج بنهند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول