اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

کلنگ‌ ایجاد مرکز بهداشت سیلو به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ احداث مرکز بهداشت سیلوی همدان به زمین زده شد.

کلنگ‌ ایجاد مرکز بهداشت سیلو به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مرکز بهداشت کوی سیلوی همدان با حضور معاون عمرانی فرماندار همدان و رئیس مرکز بهداشت استان همدان کلنگ‌زنی شد.

معاون عمرانی فرماندار همدان در این مراسم عنوان کرد: 52 باب خانه بهداشت روستایی در همدان وجود دارد که از این تعداد هفت خانه بهداشت در دولت نهم و دهم احداث شده است.

محمدعلی محمدی  با بیان اینکه 9 باب مرکز بهداشتی ـ درمانی روستایی نیز در شهرستان همدان فعال است، افزود: این مراکز نسبت به سایر خانه‌های بهداشت بزرگ‌تر و تجهیزات و امکانات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان همدان 19 باب پایگاه بهداشتی شهری و هشت پایگاه بهداشت روستایی فعال است.

معاون عمرانی فرماندار همدان بیان داشت: در حال حاضر جمعیت برخوردار روستایی از فضاهای بهداشتی ـ درمانی و خانه بهداشت 100 درصد است.

این مسئول یادآور شد: با احداث مرکز بهداشتی ـ درمانی سیلو و دره مرادبیگ که 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد جمعیت برخوردار شهر همدان از مراکز بهداشتی درمانی به 85 افزایش می‌یابد.

محمدی با اشاره به اینکه هنوز مکان‌هایی نیازمند احداث خانه بهداشت هستند، افزود: حصار امام، اسلام‌شهر و نایب احمد برای ایجاد خانه بهداشت در دستور کار هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان نیز گفت: این مرکز با اعتبار 4 میلیارد ریال در 600 متر مربع احداث و تا سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی مجذوبی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مرکز بهداشت 30 هزار نفر در شهر همدان تحت پوشش این مرکز بهداشتی ـ درمانی همدان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/89003/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول