اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امسال رخ داد

جلوگیری از رشد 6 درصدی سالانه پیک بار مصرف / تثبیت پیک بار همدان در 600 مگاوات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: مشارکت مشترکان برق باعث جلوگیری از رشد شش درصدی سالانه پیک بار مصرف شد.

جلوگیری از رشد 6 درصدی سالانه پیک بار مصرف / تثبیت پیک بار همدان در 600 مگاوات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌رضا تیموری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق می‌توان به کاهش تلفات انرژی الکتریکی و جلوگیری از هدررفت انرژی طی امسال اشاره کرد.

وی افزود: در این راستا اقداماتی چون جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز، استفاده از کابل‌های خودنگهدار، تعویض و اصلاح لوازم اندازه‌گیری معیوب و لوازم دستکاری شده و اصلاح روشنایی معابر با استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف با بازده نوری بالا صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به کاهش خاموشی‌های برق و استمرار برق تحویلی به مشترکان تصریح کرد: با بهره‌گیری از اقدامات پیشگیرانه، سرویس و تعمیرات دوره‌ای و نظارت بر عملیات واحدهای تابعه به منظور بهره‌برداری بهینه از شبکه‌های موجود تعداد خاموشی‌های امسال از کاهش چشمگیری برخوردار بود.

وی بیان داشت: اصلاح الگوی مصرف، کاهش مصرف انرژی در بخش‌های غیرمولد و افزایش مصرف در بخش‌های صنعت و کشاورزی از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق به شمار می‌رود.

تیموری با اشاره به اهمیت مشارکت و همراهی مشترکان در کاهش پیک بار استان عنوان کرد: مشارکت و همراهی مشترکان استان موجب شده تا از رشد شش درصدی سالانه پیک بار جلوگیری و سقف آن در 600 مگاواتی که در سال گذشته بود، باقی بماند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات شرکت نظرسنجی از ذی‌نفعان است که به دو روش صورت می‌گیرد که یک روش آن نظرسنجی روزانه از مشترکان یا متقاضیانی است که به شرکت یا ادارات برق مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان اضافه کرد: روش دیگر نظرسنجی نیز هر دو سال یک‌بار توسط اساتید دانشگاهی در سه بخش نظرات مشترکان، مدیران و مسئولان استان و کارکنان شرکت برق دریافت می‌شود و نهایتاً نتایج آن اعلام و مورد بررسی قرار می‌گیرد و نقاط قابل بهبود به نقاط قوت تبدیل می‌شود.

به گفته وی در ارزیابی عملکرد شهید رجایی که هر ساله توسط استانداری انجام می‌شود شرکت برق در بین دستگاه‌های اجرایی استان برای ششمین سال متوالی رتبه عالی را به دست آورده است.

تیموری با اشاره به ارزیابی عملکردی در بخش تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه‌‌های نظارتی استان و وزارتخانه ابراز داشت: در ارزیابی صورت گرفته شرکت برق در بین شرکت‌های استان موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی در دو بخش عملکردی از قبیل شاخص‌های اختصاصی و عمومی انجام می‌شود، افزود: در شاخص‌های اختصاصی کاهش تلفات انرژی، کاهش مدت زمان خاموشی برق، افزایش ظرفیت خطوط توزیع و پست‌های احداثی برای جذب مشترکان جدید و دیگر آیتم‌های فنی مد نظر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان تأکید کرد: در شاخص‌های عمومی نیز استقرار دولت الکترونیک و نظام جامع مدیریت عملکرد، اصلاح فرایند تمرکززدایی، توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت توان کارشناسی، سلامت اداری، ساماندهی نیروی انسانی و خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مورد سنجش قرار می‌گیرند.

وی لازمه استمرار خدمات بهتر و ارتقای بهر‌ه‌وری در امور را همت عالی کارکنان دانست و گفت: امید است این گونه عملکردها موجب ارتقای خدمات ما به مشترکان باشد.

فعالیت 36 واحد ICT در روستاها و 104 دفتر پیشخوان دولت در شهرهای همدان

تیموری خاطرنشان کرد: در بهره‌برداری از شبکه‌های موجود و طراحی و احداث شبکه‌های جدید، اقدامات فنی و مدیریتی لازم است که در این زمینه همکاران ما در شرکت توزیع برق در تمام موارد همت خود را به کار می‌گیرند تا با تکیه بر دانش و تکنولوژی و استفاده از سیستم‌های IT، فن‌آوری‌های روز و تجهیزات نوین در طراحی و مهندسی کردن شبکه‌ها مدیریت صحیح را اعمال کنند.

وی بیان داشت: بررسی فرآیندهای اجرایی شرکت و روش‌های به کارگرفته شده برای برنامه‌ریزی، اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه و احداث نیز از دیگر اقدامات شرکت برق محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان یادآور شد: ایجاد شرایط و امکانات لازم در راستای توسعه و ارتقای مرکز دیسپاچینگ، ایجاد تمرکز در مدیریت پاسخگویی و کنترل‌ مانور بر روی شبکه‌ها در سطح تمام واحدهای تابعه نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد دفاتر روستایی برای بردن خدمات پس از فروش به روستاها در دست اجرا است، افزود: در دفاتر روستایی مخابراتی استان که دفاتر ICT هستند امکانات مخابراتی فراهم بوده و خدمات فروش و پس از فروش مرتبط با شرکت برق در این دفاتر انجام می‌شود.

تیموری تصریح کرد: تاکنون 36 واحد ICT در روستاها و 104 دفتر پیشخوان دولت در شهرها فعالیت دارند و خدمات فروش انشعاب، قرائت کنتورهای برق، چاپ و توزیع صورتحساب و خدمات پس از فروش مثل صورتحساب المثنی، تغییر نام و تسویه حساب در این دفاتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به هدف دولت از ایجاد مراکز ICT در روستاها ابراز داشت: از جمله این اهداف می‌توان به توسعه روستاها از طریق ICT، ارتقای سطح زندگی روستاییان، افزایش پاسخگویی دولت در قبال آنان، صرفه‌جویی در زمان و افزایش کیفی خدمات به مردم اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در تجلیل از ایثارگران اظهار کرد: طی امسال از 132 نفر از همکاران ایثارگر در مراسم‌های مختلف تجلیل شده است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا و جانبازان ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناسبت‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شرکت محسوب می‌شود.

تیموری عنوان کرد: پرده‌برداری از یادمان شهدا در محل حوزه ستادی شرکت، اعزام کارکنان و خانواده آنان به مناطق مرزی کشور در قالب اردوی راهیان نور و پرداخت حقوق دوران اسارت سه نفر از آزادگان سرافراز از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق در راستای تجلیل از ایثارگران است.

وی با اشاره به اعمال معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای برای فرزندان شهدا و جانبازان بیان داشت: عملکرد شرکت برق همدان در پیگیری امور ایثارگران درسطح وزارت نیرو از جایگاه برتری برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پیگیری پرداخت فرانشیز درمان ایثارگران از طریق شرکت توزیع نیروی برق از دیگر برنامه‌های ما در راستای تجلیل از ایثارگران است.

انتهای پیام/89006/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول