اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مأموران هلال احمر اصفهان صورت گرفت

نجات 100 نفر در حوادث هفته گذشته اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 100 نفر از حوادث هفته گذشته نجات یافتند.

نجات 100 نفر در حوادث هفته گذشته اصفهان

حیدرعلی خانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در یک هفته گذشته 67 مورد حادثه به پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گزارش شده است که از این تعداد 42 مورد آن جاده‌ای بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد حادثه 9 مورد خدمات حضوری، برف و کولاک و کوهستان هر کدام یک مورد، صنعتی و کارگاهی شش و شهری سه مورد در مدت یک هفته گذشته بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه 371 نفر حادثه‌دیده داشته‌ایم، تأکید کرد: 159 نفر از حادثه‌دیده‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای، 126 نفر برف و کولاک، حضوری 20، شهری پنج، صنعتی و کارگاهی هفت و کوهستان چهار نفر گزارش شده است.

وی افزود: از 100 نفر نجات‌یافتگان در این حوادث، 38 نفر از آنها به بیمارستان انتقال داده و 62 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

خانبازی با بیان این مطلب که از کل تعداد نجات‌یافتگان 79 نفر آنها مربوط به حوادث جاده‌ای بوده‌اند، بیان کرد: 30 نفر از این افراد به بیمارستان و 49 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و پس از آن بیشترین آمار مربوط به برف و کولاک است که تعداد 9 نفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: مجموع کل اسکان داده شده‌ها 120 نفر بوده که در برف و کولاک 62 نفر و 58 نفر هم به صورت حضوری که در کنار آن 12 بسته غذایی نیز توزیع شده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تعداد کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده را 83 تیم دانست و گفت: 224 نفر نیروهای عملیاتی بوده‌اند که با 74 دستگاه خودروی آمبولانس 10 مورد رهاسازی را انجام و خدمات درمانی خود را ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/63007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول