اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نهمین روز دهه فجر

46 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر 46 پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد تومان به همت شهرداری اردبیل افتتاح شد.

46 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل صبح امروز در آیین افتتاح این پروژه‌ها و جشن انقلاب در مجتمع فرهنگی – هنری زرناس اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل دو پل فلزی نفر‌رو در بزرگراه بسیج و شهدا، بهسازی کوچه‌های مختلف شهر، اصلاح هندسی میادین، آسفالت‌ریزی منطقه 2، راه‌اندازی سرویس‌ بهداشتی آرامستان‌های غریبان و علی‌آباد، جدول‌گذاری خیابان‌ها و معابر مختلف شهر بوده است.

صدیف بدری خاطرنشان کرد: در این ایام کانال سنگی سلمان‌آباد، گلمغان و همچنین منطقه ملا‌یوسف به همراه ورودی شهرک ساحلی تکمیل شده و در اختیار اهالی قرار گرفت.

وی از پازل‌چینی پیاده‌روی چندین خیابان شهر اردبیل و هم‌سطح‌سازی آرامستان بهشت زهرا خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها که اغلب در حوزه خدمات‌رسانی می‌باشد در مناطق چهار‌گانه افتتاح شده تا اهالی مناطق مختلف از آن استفاده کنند.

شهردار اردبیل برجستگی افتتاح این پروژه‌ها را رعایت عدالت در افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها رضایت مردم جلب شده و خدمتگزاران خود را بیش از گذشته یاری کنند تا در تمام صحنه‌ها کار و فعالیت به صورت مستمر انجام شود.

بدری عنوان کرد: شهرداری نهادی است مردمی که با حمایت نمایندگان آنها در شورای شهر با هدف ساختن بستر مناسب محیط شهری و برای یک زندگی سالم و با نشاط برای شهروندان فعالیت می‌کند و این فعالیت تنها با مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول آرزوی شهروندان را زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه‌یافته اعلام کرد و بیان داشت: این آرزوی ما برای اردبیل و شهروندان آن از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه‌ریزی شده تا در سال جاری و سال‌های آینده بتوانیم با قاطعیت و پشتکار در تحقق آنها وارد عمل شویم.

شهردار اردبیل افزود: بسیاری از رویاها و آرزوهای گذشته ما درباره اردبیل امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران به واقعیت تبدیل شده که امیدواریم با تعهد و باوری که به سازندگی بیشتر داریم بتوانیم اردبیل را در آینده شهری بسیار فراتر از آرزوها و رویاهای امروز بسازیم.

بدری تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کنیم تا شهر نمونه گردشگری اردبیل به شهر توسعه‌یافته و آکنده از معنویت تبدیل شود که شایسته حیات شهروندان مهمان‌نواز و با فرهنگ حسینی اردبیل است.

راه‌اندازی شهرداری الکترونیکی منطقه یک و دو اردبیل

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های عمرانی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال و در چند مرحله بیش از 100 پروژه با سرمایه‌گذاری 56.5 میلیارد تومان در اردبیل افتتاح شده و هیچ نهادی به اندازه شهرداری اردبیل در سال جاری در حوزه عمران و توسعه‌یافتگی سرمایه‌گذاری نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان شهرداری الکترونیک در منطقه یک و دو اردبیل فعالیت‌اش را از امروز آغاز می‌کند که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم در مناطق دیگر شهرداری الکترونیکی را توسعه دهیم.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول