اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران:

مازندران یکی از 3 استان حادثه‌خیز کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران گفت: استان مازندران یکی از سه استان حادثه‌خیز کشور به شمار می‌رود.

مازندران یکی از 3 استان حادثه‌خیز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و طی مراسمی با حضور قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، میرقدیر رضایی فرماندار چالوس، مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران، حجت‌الاسلام ساداتی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان، سلیمان‌پور رئیس شورای اسلامی شهر کلاردشت و جمعی از مسئولان محلی، آیین افتتاح رسمی پایگاه امدادی هلال‌احمر در این شهر برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی کلاردشت در این مراسم در سخنانی با اشاره به ضرورت احداث پایگاه امدادی هلال‌احمر در کلاردشت گفت: کلاردشت با توجه به شرایط طبیعی و اقلیمی یکی از نقاط حادثه‌خیز استان است که این مسئله با توجه به ویژگی‌های جمعیتی ضرورت استقرار دائم پایگاه امدادی هلال‌احمر را دوچندان می‌کرد.

سلیمان‌پور افزود: بر این اساس حدود چهار هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی 1,5 میلیارد تومان از سوی شورای اسلامی کلاردشت در اختیار هلال‌احمر استان قرار گرفت.

در ادامه مراسم مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران نیز در سخنانی با بیان این نکته که استان مازندران یکی از سه استان حادثه‌خیز کشور به شمار می‌رود، گفت: وقوع حوادث طبیعی نظیر سیلاب، زلزله و حوادث متعدد مربوط به جاده و کوهستان از ضرورت‌های مهم استقرار پایگاه امدادی هلال‌احمر در منطقه کلاردشت بوده است.

وی تصریح کرد: به منظور تقویت توان امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر و پاسخگویی سریع به نیازهای منطقه، احداث پایگاه امدادی کجور و کناره نیز در دستور کار هلال‌احمر استان قرار گرفت که با توجه به اقدامات انجام شده و حمایت مسئولان محلی نتایج خوبی حاصل شده که امیدواریم این تعامل مؤثر در خدمت‌رسانی به شهروندان بیش از پیش تجلی یابد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان مازندران با اشاره به تجهیز پایگاه‌های امدادی استان گفت: یک‌ دستگاه آمبولانس و یک ‌دستگاه خودروی امدادی و یک دستگاه موتورسیکلت به پایگاه کلاردشت تخصیص یافت.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال ناوگان امدادی نوشهر و چالوس نوسازی می‌شوند.

در ادامه میرقدیر رضایی فرماندار چالوس نیز با تقدیر از اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان در احداث پایگاه امدادی کلاردشت گفت: استقرار پایگاه هلال‌احمر در کلاردشت یک ضرورت مغفول مانده بود و جای تشکر دارد که هلال‌احمر استان با توجه به مشکلات سال‌ جاری تحقق این مهم را در دستور کار قرار داد.

در ادامه این مراسم، قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نیز در سخنانی با تقدیر از مدیریت و کارکنان هلال‌احمر استان به دلیل ارائه خدمات بی‌منت و در شرایط سخت گفت: کلاردشت به دلیل شرایط طبیعی و قرار گرفتن در مجاورت محور پرترافیک کندوان تقریباً در تمام فصول میزبان مسافران زیادی است که از نقاط مختلف کشور به این شهر سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: استقرار پایگاه هلال‌احمر به‌ عنوان یک ضرورت مهم در منطقه در حقیقت به منزله هدیه‌ای ارزشمند به مردم همزمان با ایام‌الله دهه فجر بود.

ولی‌پور با تأکید بر ضرورت به‌کارگیری نیروهای بومی در اداره‌های شهرستان‌های استان مازندران گفت: درخواست ما از مدیرعامل هلال‌احمر استان این است که برای خدمت‌رسانی به مردم منطقه از نیروهای بومی استفاده کند و درباره پایگاه کلاردشت نیز به این مهم اهتمام کنند.

وی همچنین بر ضرورت حضور مؤثر نیروهای امدادی در منطقه به ویژه در ایام نوروز تأکید کرد.

انتهای‌پیام/2296/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول