اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه لرستان خبر داد

10 کشته و مجروح بر اثر حادثه رانندگی در لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه لرستان گفت: بر اثر حادثه رانندگی در پل زال خرم‌آباد به اندیمشک پنج نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

10 کشته و مجروح بر اثر حادثه رانندگی در لرستان

ایوب شرافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: ساعت 11 شب گذشته دو کامیون در محور خرم‌آباد پل زال به یکدیگر برخورد می‌کنند که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: راننده یکی از کامیون‌ها داخل ماشین گیر می‌کند که هنگام بیرون آوردن آن یک تریلر کشنده دیگر به علت نقص فنی ترمز پنج خودرو را زیر می‌گیرد و با افرادی که در حال بیرون آوردن راننده هستند برخورد و تعداد پنج نفر از آنها در دم فوت و پنج نفر دیگر را به شدت مجروح می‌کند.

شرافتی گفت: در میان فوت شدگان یک مامور نیروی انتظامی و در میان مجروحان سه نفر از ماموران پلیس حضور دارند.

وی علت حادثه را عدم توجه به جلوی یکی از کامیون‌های کشنده عنوان کرد.

در ادامه محمدعلی حسنوند مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: به دنبال وقوع تصادف دو دستگاه تریلر در آزاد راه پل زال ،پس از عوارضی سمت خرم‌آباد و متعاقب آن وقوع چند تصادف زنجیره‌ای دیگر این تعداد افراد کشته و مجروح شده که عمده مجروحان و فوتی‌های این تصادف زنجیره‌ای امداد رسانان به مصدومان تصادف اولیه بودند.

 ساعت 22 و 23 دقیقه شنبه شب در دو کیلومتری عوارضی آزاد راه پل زال از سمت خرم‌آباد دو دستگاه تریلر با هم تصادف کرده که پنج دقیقه پس از وقوع تصادف مراتب به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام و آمبولانس فوریت‌های پزشکی پس از پنج دقیقه در محل حاضر و امداد رسانی به مجروحان را آغاز کرد.

به علت شدت برخورد و کثرت وسایل نقلیه تصادفی در این حادثه، امداد رسانی به مجروحانی که در لابه لای آهن پاره ها گیر افتاده بودند بسیار سخت و نفس گیر بوده که با همکاری آتش نشانی و هلال احمر امداد رسانی تا ساعت شش صبح امروز ادامه داشت.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول