اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر انقلاب

3 پروژه در حوزه بهزیستی کهگیلویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی پروژه عمرانی بهزیستی شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

3 پروژه در حوزه بهزیستی کهگیلویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی چندین پروژه عمرانی بهزیستی شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ابراهیم جعفری در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال چندین پروژه مهم و تاثیرگذار در حوزه بهزیستی شهرستان کهگیلویه افتتاح شد، اظهار داشت: یکی از این طرح‌ها که نقش بسزایی در رفع معضلات اجتماعی و بحران‌های خانوادگی دارد اورژانس اجتماعی 123 است که به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان دهدشتی است.

فرماندار کهگیلویه افزود: مرکز معلولان عقب مانده ذهنی بالای 14 سال نیز یکی دیگر از این طرح‌های افتتاحی بود.

جعفری با اشاره به اهمیت افتتاح این طرح در خدمات‌رسانی‌ هر چه بیشتر به معلولان ذهنی شهرستان تصریح کرد: این مرکز با ظرفیت 500 نفر می‌تواند خدمات قابل قبولی را ارائه دهد.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: در همین راستا دو باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در روستاهای چغل و شهرک اکبرآباد به نمایندگی از 22 واحد مسکونی احداث شده در سطح شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی به صورت مشارکتی احداث شدند، بیان کرد: سهم بهزیستی در زمینه ساخت این واحدها 50 میلیون ریال بود.

فرماندار کهگیلویه با بیان خدمات قابل قبولی که بهزیستی به مددجویان خود ارائه می‌دهد، عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی این خدمات‌رسانی‌ روند رو به رشدی به خود گرفت.

رئیس شورای سلامت شهرستان کهگیلویه در ادامه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی است که بیشترین تعداد معلولان را نسبت به جمعیت دارد، گفت: یکی از اصلی‌ترین عوامل ایجاد این معضل، ازدواج‌های خانوادگی است که باید با فرهنگ‌سازی و مشاوره قبل از ازدواج از تولد فرزند معلول جلوگیری کرد.

انتهای پیام/82008/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول