اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

حرکت‌های اختلاف‌انگیز در نظام اسلامی منکوب شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی حوادث تلخ در صحن مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته را برشمرد و گفت: این گونه حرکت‌های اختلاف‌انگیز در نظام اسلامی باید منکوب شود.

حرکت‌های اختلاف‌انگیز در نظام اسلامی منکوب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا زاکانی جمعه شب در نشست با اصولگرایان خراسان شمالی بیان داشت: حادثه‌ای که در صحن مجلس روی داد لکه سیاهی بود که دل دلسوزان انقلاب را به درد آورد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در این جلسه مواردی مطرح شد که به برخی از بنیان‌ها و ارزش‌ها آسیب وارد کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید گذاشت تا اینگونه مسائل و بد اخلاقی‌ها در جامعه باب شود اظهار کرد: انقلاب اسلامی گوهر بزرگی بوده و کسی حق ندارد نظام اسلامی را با اظهارات نسنجیده خود تضعیف کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث تلخ باید همواره رهنمودهای رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم، افزود: اصولگرایان در این زمینه رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی در عین حال با اشاره به فعالیت‌های دولت نهم و دهم، طی حدود هشت سال فعالیت گفت: مهم‌ترین ویژگی این دولت مردمی بودن است که با انجام سفرهای استانی در بطن مردم قرار گرفتند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر خدمات فراوان دولت به مردم اقصی نقاط کشور اظهار کرد: نباید این تلاش‌ها و پیشرفت و توسعه کشور که با تلاش دولت اصولگرا و خدمتگزار انجام شده نادیده انگاشت.

وی اضافه کرد: به هر حال همه دولت‌ها یک سری محاسن و معایب داشته که محاسن دولت نهم و دهم بی تردید بیشتر از دولت‌های گذشته در نظام اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌ها و فشار اقتصادی دشمنان گفت: همه مسئولان باید کمر همت به خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات موجود ببندند.

وی با توصیه به مسئولان برای ساده زیستی گفت: باید آن شیوه‎ای که امام راحل داشتند و امروز مقام معظم رهبری آن را پیگیری می‎کنند با تمام وجود لمس شود.

زاکانی تصریح کرد: همان‌گونه که معظم‎له زندگی ساده‎ای دارند و الگوی ساده‎زیستی هستند، باید این مهم به مسئولان نیز تعمیم داده شود و مسئولان باید سطح زندگی‎شان پایین‎تر از سطح شرایطی که امروز مشاهده می‎شود، باشد.

وی همچنین بر مرزبندی خودی و غیر خودی برای جلوگیری از آسیب‌ها در جامعه اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش فارس،این نشست در تالار حافظ شهرداری بجنورد با حضور بیش از 400 نفر از اصولگرایان استان خراسان شمالی برگزار شد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که برای شرکت در نشست‌های این حزب و اصولگرایان به استان‌های مازندران ،گلستان و خراسان شمالی سفر کرده است، طبق برنامه قرار است تا شنبه نشست‌هایی را با اصولگرایان و اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان رضوی داشته باشد.

انتهای پیام/63002/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول