اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

18 پروژه شهرداری تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر 18 پروژه شهرداری تربت‌حیدریه با هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

18 پروژه شهرداری تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه مهدی ناصری، صبح امروز در مراسم افتتاح از پروژه‌های شهرداری تربت‌حیدریه اظهار کرد: شهرداری دستگاهی مردم نهاد است که از محل درآمدهای مردم ارتزاق می‌شود و قاعدتا با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، ملزم به فعالیت مطابق با خواسته‌های مردم است.

وی افزود: شهرداری نسبت به آسفالت 74 منطقه شهری متعهد است در حالی که هیچ گونه اعتباراتی برای آن پیش‌بینی نشده و مهم‌ترین مشکلی که شهرداری تربت حیدریه با آن مواجه است، حجم وسیعی از اقداماتی اعم از فعالیت‌های عمرانی، مبلمان شهری و بهسازی معابر است که اجرای این فعالیت‌ها نیازمند تامین منابع مالی است.

شهردار تربت‌حیدریه اظهار کرد: 18 پروژه شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌داری می‌رسد.

ناصری تصریح کرد: بهره‌برداری از کارخانه بازیافت، اجرای روکش آسفالت 12 معبر، تملک 70 مورد ابنیه واقع در معابر شهر، احداث آبشار مصنوعی پارک سنگی پیشکوه و کلنگ‌زنی پروژه آبی در دهه فجر صورت می‌گیرد.

وی در ارتباط با وضعیت نامناسب آسفالت بیان کرد: وضعیت نامناسب آسفالت تنها مختص شهر تربت‌حیدریه نیست افزایش قیمت قیر، محدود بودن توان مالی شهرداری‌ها و اقدامات بی‌برنامه‌ای که در گذشته انجام شده سبب این وضعیت شده است.

انتهای پیام/70003/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول