اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم فوتبال دسته اول کشور

فوتبال سایپای شمال نیروی زمینی را شکست داد

خبرگزاری فارس: در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور، تیم سایپای شمال قائمشهر موفق شد نیروی زمینی تهران را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

فوتبال سایپای شمال نیروی زمینی را شکست داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم سایپای شمال در دیداری جنجالی و پر حاشیه توانست حریف تهرانی خود را شکست دهد.

دو تیم در نیمه اول بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و در دقیقه 30 با ارسال توپ محسن زارعی بر روی دروازه نیروی زمینی و خروج نامناسب دروازه‌بان، اولین گل این دیدار توسط سهیل هزارجریبی برای سایپای شمال رقم خورد.

پس از این گل باز هم سایپا قصد گشودن دروازه حریف را داشت که به نتیجه نرسید تا این‌که از سر غفلت مدافعان تیم سایپا در دقیقه 42 بازی، مسعود روزبهانی با یک حرکت قیچی برگردان زیباترین گل فصل را به ثمر رساند تا نیروی زمینی با این گل نیمه اول را به تساوی کشانده باشد.

نقطه جالب توجه پس از این گل این بود که روزبهانی پس از گل، پرچم کرنر را به علت شادی بیش از حد از جای خود درآورد که با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

اشتباهات تأثیرگذار داوری بر روی دو تیم اثرات منفی خود را گذاشته بود تا این‌که سرمربی تیم سایپای شمال از سوی داور اخراج شد و دقایقی را تیم سایپای شمال به علت اعتراض به نحوه قضاوت حاضر به ادامه بازی نبودند تا این‌که با وساطت مهدی پیروزرام مدیرعامل تیم سایپای شمال این قائله ختم به خیر شد.

نیمه دوم این دیدار حساس را بازیکنان تیم سایپای شمال بودند که بهتر از تیم نیروی زمینی آغاز کردند اما حملات سنگین نیروی زمینی از جناح چپ زمین برای مدت 20 دقیقه سایپا را زمین‌گیر کرده بود و توانستند توسط مهاجمان خود چندین موقعیت را خلق کنند که البته این تیرک دروازه و شانس بود که با این تیم همراهی می‌کرد.

در دقیقه 65 این دیدار دوباره سهیل هزارجریبی با فرار خیره‌کننده خود توانست از غفلت مدافعان استفاده کند و با یک شوت سرکش از زاویه بسته دروازه حریف را بگشاید تا دومین گل خود و گل پیروزی‌بخش این دیدار را رقم بزند.

از حاشیه‌های جالب توجه این دیدار حضور حسن‌پور فرماندهی تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار بود و البته اعتراض‌ها و حرف‌های نمکین مهدی پیروزرام مدیرعامل سایپا در جای خود هم دیدنی بود.

گفتنی است، سایپای شمال با این برد 26 امتیازی شده و به طور موقت رده هشتم جدول را از آن خود کرد.

انتهای‌پیام/86017/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول