اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد

بخش خصوصی بازوی کمکی توسعه زیربنایی تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشرفت و توسعه تبریز در سایه حمایت از بخش خصوصی امکانپذیر شده است.

بخش خصوصی بازوی کمکی توسعه زیربنایی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد ششگلانی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل پنج ستاره لاله تبریز با تأکید بر تداوم حمایت‌های همه‌جانبه اعضای شورای اسلامی شهر از موضوع سرمایه‌گذاری درحوزه عمران شهری و توسعه تبریز افزود: جذب حداکثری سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های شهری مهم‌ترین هدف اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در چند سال اخیر بوده و خوشبختانه این حمایت‌ها علاوه بر پیشرفت تبریز در سطح شهرهای کشور ، زمینه را برای جذب و ورود ده‌ها هزار میلیارد ریال سرمایه فراهم آورده است.

وی احداث و آماده‌سازی هتل پنج ستاره لاله تبریز را یادگاری ماندگار برای نسل‌های بعدی دانست و خاطر نشان کرد: هتل لاله یکی از اولین طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری مدیریت شهری فعلی تبریز به شمار می‌رود که از نخستین روزهای آغاز طرح و آغاز مراحل اجرایی مورد حمایت و پی‌گیری جدی اعضای شورای اسلامی شهر بوده و ما خوشحالیم که این حمایت‌ها و پی‌گیری‌ها نتیجه عملی خود را به خوبی در بهره‌برداری از این پروژه نشان داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین  هتل پنج ستاره لاله را جزو پروژه‌های خاص شهری اعلام کرد و گفت: مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل5 ستاره لاله تبریز از همه حیث جزو پروژه‌های استثنایی تبریز بوده و نمونه آن در هیچ یک از شهرهای شمال‌غرب کشور حتی کشورهای همسایه وجود ندارد.

ششگلانی تاکید کرد: موفقیت‌های سال‌های اخیر شهرداری تبریز در حوزه جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی کشور و احراز رتبه اول کشوری در این حوزه طی سال‌های اخیر، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز را بر آن داشته تا نهایت استفاده و بهره‌گیری را از ظرفیت‌های فنی و مادی این بخش در توسعه، عمران، آبادانی و پیشرفت زیربنایی تبریز ببرد و با برنامه‌ریزی جامع و اصولی از طریق اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران، زمینه و بسترهای مشارکت هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در اداره شهر و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و ماندگار را فراهم آورد.

وی باردیگر از تلاش‌های شهردار تبریز در جذب و حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تجلیل کرد.

هتل لاله، ادای دین به زادگاه مادری من است

سرمایه‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره شرکت لاله ناب احداث هتل 5 ستاره لاله تبریز را ادای دین ماندگار خود به زادگاه مادری‌اش دانست.

علی پولاد افزود: از زمان آغاز مراحل اجرایی هتل لاله و تأسیسات جانبی و خدماتی آن، علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و عمران و آبادانی تبریز، برای صدها نفر ایجاد شغل شده و من از این که سهمی در بهبود معیشت هم‌ وطنانم و نیز اشتغال آنان داشته‌ام قدردان خداوند هستم.

وی با اشاره به مشخصات این هتل افزود: این مجموعه در 26 هزار و 500 متر مربع و با 80 میلیون دلار اعتبار احداث شده است.

علی پولاد با بیان اینکه تاکنون 50 میلیون دلار برای این پروژه هزینه شده است افزود: فاز تجاری این مجموعه در شش طبقه و با پارکینگی به ظرفیت یک هزار دستگاه خودرو احداث شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز، شهرداران سابق و شهردار فعلی منطقه پنج تبریز در به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ گفت: آقای هوشیار شهردار منطقه پنج تبریز نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک بردار و خیرخواه تمام تلاش‌های خود و مجموعه تحت امرش را معطوف به احداث این مجموعه کرده است.

پولاد خاطرنشان کرد: زمان آغاز این پروژه یک عده دائم می‌گفتند به شهرداری تبریز اعتماد نکنید و سرمایه‌تان را هدر ندهید چرا که دیدگاه مثبتی در بین مسئولان شهرداری نسبت به پروژه‌های مشارکتی وجود ندارد اما با حمایت مدیریت آقای نوین شهردار تبریز این پروژه را آغاز کردیم و تا به امروز تمام وعده‌های شهردار تبریز در خصوص این پروژه محقق شده است.

وی تصریح کرد: با تغییر نگرش در چند سال اخیر در شهرداری تبریز در خصوص حمایت از بخش خصوصی صورت گرفته است قطعا در صورت اطلاع رسانی صحیح در کشورهای خارجی شاهد هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی تبریز خواهیم بود.

وی همچنین گفت: تاکنون 126 واحد تجاری، 22 فست فود، 2 کافی شاپ، یک هزار و 400 متر مربع فضای بازی کودکان و یک هزار متر مربع انبار در این مجموعه ایجاد شده است.

علی پولاد افزود: هتل این مجتمع رفاهی تجاری نیز شامل 17 طبقه و 192 اتاق استاندارد می‌باشد و علاوه بر آن دارای امکاناتی چون استخر، جکوزی و دیگر امکانات خدماتی رفاهی است.

وی گفت: در این مجتمع یک سالن کنفرانس دو هزار مترمربعی که قابلیت تفکیک به سه سالن مجزا را دارد نیز ایجاد شده است.

انتهای پیام/60002/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول