اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تبریز پایتخت اقتصادی ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تبریز همواره به عنوان پایتخت اقتصادی ایران مطرح بوده است، گفت: عملکرد شهرداری تبریز در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قابل تحسین است.

تبریز پایتخت اقتصادی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل5 ستاره لاله تبریز  اظهار کرد: شهرداری تبریز با همکاری  شورای اسلامی شهر در سال‌های اخیر توجه جدی به جذب مشارکت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در اجرای پروژه‌های شهری داشته و این امر به خوبی در شهر تبریز قابل مشاهده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت‌های همه جانبه مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی نیز با تبعیت از دستور مقام معظم رهبری در حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مصوبات و حمایت‌های خود را از اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به خوبی نشان داده است.

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه شهر تبریز همواره به عنوان پایتخت اقتصادی ایران مطرح بوده خاطر نشان کرد: همه مسئولان و دولتمردان همواره از اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در این شهر حمایت می‌کنند.

هتل لاله مجموعه‌ای است مشتمل بر یک هتل 5 ستاره و یک مرکز تجاری بزرگ که در زمینی به مساحت 26 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بالغ بر 92 هزار متر در حال احداث است که از این میزان 21 هزار متر مربع فضای تجاری، 25 هزار مترمربع هتل و مابقی نیز پارکینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود.

مرکز تجاری 6 طبقه، پارکینگ با ظرفیت 800 دستگاه خودرو در زیرزمین دوم و پارکینگ روباز با ظرفیت 400 دستگاه خودرو در محوطه بیرونی هتل، پیش‌بینی و احداث 140 باب مغازه در مجموعه تجاری و خدماتی هتل با مساحت‌ها بین 40 تا 250 مترمربع، وجود 16 مجموعه فست‌فود در طبقه فوقانی هتل، 1200 متر فضای بازی برای کودکان، یک سینمای 5 بعدی، دو سینمای 125 نفره ، 5 دستگاه آسانسور و 4 پله برقی از جمله امکانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل لاله تبریز به شمار می‌رود که مراحل اجرایی این بخش‌ها به طور همزمان در حال انجام است.

انتهای پیام /60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول