اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند»

«اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» برشی از یک زندگی است

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» گفت: این فیلم برشی از یک زندگی است که در آن قصد دارم معصومیت زنی به نام لیلا را به مخاطب نشان دهم.

«اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» برشی از یک زندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در استان قم، نرگس آبیار در نشست نقد و بررسی فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» که با حضور گسترده مردم در سینما وتوس برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضورش در قم اظهار کرد: ایده فیلم «فیلم اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» از دو سال پیش به ذهنم راه پیدا کرد و با و جود اینکه برای نخستین بار نسبت به ساخت یک فیلم بلند اقدام کردم این بازتاب خوبی داشته است.

وی افزود: پس از نوشتن فیلم‌نامه آن را به تهیه کنندگان مختلف نشان دادم و چندین بار فیلم‌نامه بازنویسی شد و در نهایت آقایان پور محمدی و قاسمی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده گرفتند.

آبیار با اشاره به توانمندی خود در حوزه داستان نویسی کوتاه و ساخت مستند تصریح کرد: در این حوزه‌ها از سال 84 تاکنون فعالیت مختلفی داشته‌ام.

وی با بیان اینکه از سال 78 نویسندگی را آغاز کرده است تصریح کرد: 30 جلد کتاب در ارتباط با داستان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآورده‌ام.

کارگردان فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» ادامه داد: هدفم از ساخت این فیلم این بود که نشان دهم یک بشقاب ارزش مالی ندارد ولی گاهی یک شی بی‌ارزش بخشی از زندگی ما را به دغدغه می‌اندازد.

وی اضافه کرد: تمام جذابیت کار به این است که لیلا مشقت فراوانی برای به دست آوردن آن می‌کشد تا بتواند امانتی را که گرفته باز گرداند.

آبیار این اقدام لیلا را ناشی از احساس گناه و شرمندگی او دانست و گفت: لیلا چندین بار دور از چشم همه به اتاق صاحب خانه رفته و از آنجا با همسرش تماس گرفته بود که یک بار پسر صاحب خانه متوجه می‌شود و مچ او را می‌گیرد و این موجب شرمندگی او شده است.

وی بیان کرد: این فیلم برشی از یک زندگی است که در آن اتفاقات باور پذیر و رئال رخ می‌دهد. 30 دقیقه نخست فیلم برشی کوتاه از زندگی لیلاست که شوهری بد اخلاق، بیکار و دانشجو دارد و علاقمند است با دست خالی راه صد ساله را یک شبه طی کند.

کارگردان فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویر برداری این فیلم گفت: من کار فیلم برداری روی دست را دوست دارم و همیشه علاقمند هستم کارم را محتوایی انجام دهم تا فرم را تکمیل کند.

آبیار ادامه داد: برخی شخصیت‌های فیلم خاکستری هستند و نخواستم سیاه نمایی در این زمینه داشته باشم و حتی فرید که شوهر بد اخلاقی است بدون اینکه به زنش بگوید مقابل دادگستری به عریضه نویسی مشغول است تا امرار معاش کند.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول