اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه فجر فارس:

دشمنان بی‌هویت انقلاب را به خاک مذلت می‌نشانیم

خبرگزاری فارس: سپاه فجر استان فارس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت می‌نشانیم.

دشمنان بی‌هویت انقلاب را به خاک مذلت می‌نشانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سپاه فجر استان فارس در بیانیه‌ای که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران صادر کرد آورده است: ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه آزادگی و عزم و اراده پولادین ملت ایران در راه رسیدن به استقلال ملی، آزادی اندیشه و نظامی بر پایه آرای ملت و بر مبنای اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که به یقین تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار دارد.

در این بیانیه تصریح شده است: در حال حاضر دنیای استکبار که در رکود بزرگ اقتصادی و افول مالی و سقوط نظام سرمایه‌داری قرار گرفته، سعی دارد با ترفند‌های شیطانی از جمله تحریم‌ اقتصادی، آشفته کردن بازار و به چالش کشیدن انتخابات سال آینده، ملت ایران را مایوس و ناامید کند، غافل از آنکه مردم شریف و همیشه در صحنه در سایه‌سار   ولایت  فقیه   و  ولی امر مسلمین جهان، توفنده و مقاوم، تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌‌کنند.

در بیانیه سپاه فجر استان فارس اضافه شده است: دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی است که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به  فرمان امام بزرگوار خویش بنیان حکومتی را نهادند که امروز پس از 34 سال به الگویی جهانی تبدیل شده است. در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌تردید استقلال و آزادی امروزمان ثمره خون جوانانی است که اسلام ناب محمدی (ص) را تنها راه نجات و پیروزی می‌دانستند و هیچ‌گاه در مقابل مستکبران جهان تسلیم نشدند.

در این بیانیه اضافه شده است: ملت شهیدپرور و مقاوم ایران اسلامی در طول 34 سال گذشته بصیرت را رمز عبور از بحران‌ها و فراز و نشیب‌ها قرار داده و  پیروی از ولایت مطلقه فقیه را تنها عامل ثبات و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط سخت و دشوار می‌داند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌شک پیروزی ملت ایران در آزمون‌های پی در پی و اعلام وفاداری به آرمان‌های اسلام، این انقلاب را به نقطه و پیچی تاریخی رسانده که جهان استکبار باتمام توان و امکانات تلاش می کنند تا با موانعی مانند ترور دانشمندان، اخلال در بازار و اخلال در تامین مایحتاج اولیه مردم از این ملت مقاوم انتقام بگیرند.

در این بیانیه تصریح شده است: پاسداران و بسیجیان جان‌برکف استان فارس به عنوان قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران امت مقاوم ایران اسلامی، با تاسی از مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به پاس سی و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم ولایتمدار استان با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر به مستکبران عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می‌کنیم که در حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت می نشانیم.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول