اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

روابط ایران و مصر منافع رژیم فاسد صهیونیستی را به خطر می‌اندازد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: برقراری روابط بین ایران و مصر از یک سو منافع آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی در منطقه را به خطر می‌اندازد و از سوی دیگر نشان از قدرت بالای ایران در عرصه چانه‌زنی و دیپلماسی دارد.

روابط ایران و مصر منافع رژیم فاسد صهیونیستی را به خطر می‌اندازد

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به مصر و دیدار با مرسی اظهار داشت: به طور قطع این سفر می‌تواند به تقویت روابط بین این دو کشور بزرگ و تأثیرگذار در منطقه خاورمیانه بینجامد.

وی ادامه داد: برقراری این روابط از یک سو منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را به خطر می‌اندازد و از سوی دیگر نشانگر قدرت بالای ایران در عرصه چانه‌زنی و دیپلماسی خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روابط سیاسی دو کشور مصر و ایران بعد از 34 سال خاطرنشان کرد: پیروزی اسلامگرایان در مصر موجب شده تا بعد از سال‌های طولانی شاهد از سرگیری ارتباط بین این دو کشور باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه ایران هر روز در دنیا مستحکم‌تر می‌شود، تصریح کرد: ایران ثابت کرده که نقش تعیین‌کننده‌ای در معادلات بین‌المللی دارد.

آریایی‌نژاد با اشاره به قدرت ایران در عرصه جهانی عنوان کرد: اگر حمایت‌های ایران در سوریه نبود، شاید تا الان دولت بشار اسد سقوط کرده بود.

وی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از غزه و لبنان یادآور شد: این مهم یکی دیگر از ابعاد اثرگذاری جمهوری اسلامی در ابعاد بین‌المللی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: امروز قدرت‌های جهان به خوبی به این امر واقف هستند که بدون ایران نمی‌توانند، بحران‌های منطقه را حل و فصل کنند که این امر نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام/89002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول