اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

ریشه تمام استعمارها در اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: ریشه تمام این استعمارها در اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها شکل گرفته است.

ریشه تمام استعمارها در اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج بعدازظهر امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) اظهار داشت: در طول تاریخ، انسان همواره با سه نوع استعمار کهنه، نوین و استعمار فرانوین مواجه بوده است.

وی به تبیین ابعاد مختلف استعمار جهانی پرداخت و گفت: ریشه تمام این استعمارها در اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها شکل گرفته است.

بسیج در ادامه پیرامون استعمار فرانوین بیان داشت: در این استعمار لازم نیست سرزمین‌ها یا دولت‌ها فتح شوند بلکه هدف این نوع استعمار فتح عقل و روح انسان‌ها است.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز کمتر کشوری را سراغ داریم که مستعمره خاک باشد لیکن کمتر انسانی را می‎توان سراغ گرفت که مستعمره عقل و روح استعمارگران اروپایی نباشد.

وی ادامه داد: استعمار جهانی با استفاده از بحث جنگ نرم می‌تواند اهداف خود را محقق کند که یکی از زیر مجموعه‌ها و ابزار استفاده از این نوع جنگ ایجاد عملیات روانی در ابعاد مختلف است.

بسیج در ادامه با بیان اینکه دشمن در بعد نظامی تلاش‌های فراوانی کرد ولی به نتیجه‌ای نرسید گفت: دشمن در نهایت به این نتیجه رسید که ایران شکست نمی‌خورد، سپس تمام تلاش خود را در بعد فرهنگی و اقتصادی به کار گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان برای ایجاد طرح‌های اقتصادی گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس با همه تحریم‌ها جنگید و پیروز شد و الان زیر ساخت‌های اقتصادی و علمی کشور به همت دانشمندان ایرانی ساخته شده و می‌شود.

انتهای پیام/68001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول