اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

بوشهری‌ها 4 بار استعمار پیر انگلیس را شکست داده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مردم دیندار و ولایت‌مدار بوشهر با پیروی از علمای دین چهار بار استعمار پیر انگلیس را در بوشهر شکست داده‌اند.

بوشهری‌ها 4 بار استعمار پیر انگلیس را شکست داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری یکشنبه شب در دیدار خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران استان بوشهر با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: استان ولایت‌مدار بوشهر به عنوان استانی در حوزه خلیج فارس در تاریخ نقش اساسی داشته و هم‌اینک جایگاه مهمی در زمینه توسعه و پیشرفت و فرهنگ دینی و انقلابی دارد.

وی افزود: تاریخ استان بوشهر همواره شاهد تجاوزات ابرقدرت‌ها به ایران از این سرزمین بوده اما عالمان و بزرگان دین به همراه سرداران در جلوی ابرقدرت‌ها ایستادند و حماسه آفریدند و چهار بار استعمار پیر انگلیس را شکست دادند.

امام جمعه بوشهر افزود: اینک اعلام می‌کنیم همانگونه که تاریخ بوشهر گواه است که اگر جهان سلطه و هر کشوری بخواهد به ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس تجاوز کند مردم ولایت‌مدار استان بوشهر جواب دندان‌شکنی به آنان خواهند داد.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: ما عهد کرده‌ایم که بر مدار ولایت زندگی کنیم تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.

وی با عرض خیر مقدم به حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی، خانواده معظم شهدا و جانبازان را از افتخارات این استان دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش عالمان دینی در مقابله با جبهه دین ستیز تاکید کرد: عالمان دینی که در صدر آنها مراجع تقلید است به عنوان خورشید فروزان و هدایت‌گر جامعه در مقابله جبهه دین‌ستیز شجاعانه ایستاده‌اند و تاریخ اسلام گواه این ادعاست.

وی افزود: امروز آمریکا و جهان سلطه مانند نمرودها و فرعون‌ها در مقابل دین ایستاده‌اند که با قدرت علما و مراجع تقلید و مردم ولایت‌مدار محکوم به شکست هستند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: اگر جبهه دین ستیز و ولایت‌ستیز جهان سلطه هم‌اینک نمی‌تواند آسیب جدی به نظام وارد کند به لحاظ وجود ولایت، علما، مراجع تقلید و مردم ولایت‌مدار با بصیرت است.

انتهای پیام/66006/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول