اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار مازندران

سیمرغ مازندران به میرزایی رسید

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار مازندران، سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب شد.

سیمرغ مازندران به میرزایی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی در حکمی سید علی‌اصغر میرزایی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب کرد.

استاندار مازندران در این حکم خطاب به سرپرست فرماندار جدیدالتاسیس سیمرغ بیان داشت: با توجه به پیشنهاد مطروحه و به‌موجب این ابلاغ جنابعالی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیمرغ منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم بیان شد: امید است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام وظیفه محوله و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت به مردم شهیدپرور موفق و مؤید باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده(13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب 1362 با ایجاد شهرستان سیمرغ در استان مازندران موافقت کردند.

دهستان 'طور' به مرکزیت روستای خراط کلا با ترکیب روستاهای کارتیج کلا، رضوان کلا، خراط کلا، اخته‌چی، گوشتی کلا، زیار کلا، شیر خوار، لاله زارکتی و صلح‌دار کلا در تابعیت بخش کیاکلا ایجاد می‌شود.

بر اساس ‌این مصوبه، ‌بخش تالارپی به مرکزیت روستای سنگتاب از ترکیب دهستان‌های تالارپی و طور در تابعیت شهرستان قائمشهر ایجاد می‌شود.

بر این اساس، روستاها و مزارع تنبلا، پهناجی، جمال کلا، برج خیل، پایین دسته رکن کلا و دینه سررکن کلا در تابعیت بخش کیاکلا شهرستان قائمشهر ایجاد می‌شود.

پیش از این نیز هادی ابراهیمی معاون سیاسی استاندار مازندران در پیامی از معرفی سرپرست فرمانداری شهر سیمرغ در دهه فجر خبر داده بود.

انتهای پیام/86004/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول